تعداد بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۱۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ - 2022 18 September
نیک‌اندیشان سلامت شهرستان نی‌ریز با تجهیز پانسیون پزشکان شهری و روستایی مجموعه سلامت شهرستان، به ماندگاری پزشکان غیربومی، ارائه خدمت به همشهریان و توسعه عدالت در بهداشت و درمان گام نهادند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نی‌ریز، رئیس شبکه بهداشت با اعلام این خبر گفت: به همت خیران سلامت شهرستان، 60 قلم وسیله از قبیل تخت، پتو، جاروبرقی، اتو، ظروف آشپزخانه، مبلمان و... به ارزش یکصد میلیون تومان برای تجهیز پانسیون پزشکان غیربومی شاغل در مناطق روستایی محروم شهرستان و شهری خریداری شد.

دکتر داور آل‌داود به فرهنگ‌سازی امور خیریه در حوزه سلامت تأکید کرد و افزود: به ‌طور معمول، خیرین سلامت تمایل به افزایش تجهیزات بهداشتی و درمانی دارند؛ اما باید دیدگاه آنان را به سمت ایجاد زیرساختهای بهداشتی سوق داد. زیرا به ‌مراتب تأمین یک پانسیون مجهز برای حضور یک پزشک از وجود صدها تخت بیمارستانی بدون پزشک، مهمتر و کمک‌کننده‌تر خواهد بود.

او ضمن تقدیر از نیک‌اندیشان سلامت شهرستان که همواره یاری‌رسان مجموعه سلامت هستند، خاطر‌نشان کرد:

با توجه به موقعیت جغرافیایی و جمعیتی شهرستان نی‌ریز و نیز بُعد مسافت و پراکندگی روستاها، حضور و ماندگاری پزشکان متخصص و نیز روستایی بسیار با اهمیت است که امیدواریم با توجه به منابع محدود مالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، با کمک خیرین امکانات رفاهی را برای ماندگاری بیشتر پزشکان، بیش از پیش فراهم کنیم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها