تعداد بازدید: ۴۲۹
کد خبر: ۱۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ - 2022 18 September
فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز از كشف 116 کیلو تریاک با همکاری عوامل انتظامی استان البرز خبر داد. 

سرهنگ عظیم‌ا... کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی‌ریز از طریق عوامل انتظامی استان البرز مطلع شدند که قاچاقچیان قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از استانهای شرقی کشور به سمت محورهای مواصلاتی این شهرستان انتقال دهند. 
وی ادامه داد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و در این خصوص یک باند قاچاق مواد مخدر شناسایی شد. 

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد قاچاقچیان مشخص و در این راستا 3 دستگاه خودرو (2 خودرو پژو پارس و یک خودرو پژو 405) در یکی از محورهای فرعی شهرستان توقیف و در بازرسی از آنها در مجموع 116 کیلو تریاک کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز گفت: در این خصوص 8 قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

کشف 47 کیلو تریاک در یک عملیات مشترک
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز، در عمليات مأموران انتظامی این شهرستان و پلیس استان لرستان، 47 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد. 

سرهنگ عظیم‌ا... کرمی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز از طریق عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، از خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر در محور مواصلاتی سیرجان - نی‌ریز مطلع شدند.

وی ادامه داد: موضوع در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک دستگاه خودرو پژو 405 در این محور شناسایی و توقیف و 47 کیلو و 500 گرم تریاک از آن کشف شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها