تعداد بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۱۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ - 2022 18 September
نویسنده : عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس

پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان نی‌ریز، 100 درصد پرونده‌های تشکیل شده در حوزه فضای مجازی را که در 5 ماهه نخست امسال تشکیل شده بود، کشف کرد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز، در این مدت بیش از یکصد پرونده در این حوزه تشکیل و اقدامات خوبی در فضای مجازی انجام شد. 

سرهنگ عظیم‌ا... کرمی گفت: «همکاران ما در پلیس فتا با رصد و اشرافیت کامل بر موضوعات فضای مجازی، همه پرونده‌های 5 ماهه نخست امسال را کشف کردند.»

وی افزود: «شناسایی عاملان جرم فضای مجازی و دستگیری آنها، برابر ضوابط و مقررات و هماهنگی قضایی انجام می‌شود و بحث پیگیری مالباخته با قوه قضاییه است. اما توفیقاتی که همکاران ما در فضای مجازی و در بحث تخلفات داشتند، نشان دهنده اشرافیت کامل آنها است.

دستگیری مزاحم 
فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: «فردی که در فضای مجازی اینستاگرام اقدام به توهین و هتاکی به مقدسات، افراد و خانواده‌هایی کرده بود، با رصد‌هایی شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.»

دستگیری کلاهبردار 300 میلیونی دوتابعیتی در نی‌ریز

سرهنگ کرمی از دستگیری کلاهبردار 300 میلیونی دو تابعیتی ساکن ترکیه در نی‌ریز خبرداد.

وی عنوان داشت: «این کلاهبردار فضای مجازی که برای صدور ویزا کلاهبرداری می‌کرد، یک فرد دو تابعیتی ایرانی - آمریکایی ساکن ترکیه بود که 300 میلیون تومان از یک نی‌ریزی کلاهبرداری کرده بود. اما با اشرافیت و رصد همکاران از طریق کارت فردی اصفهانی که به عنوان صرافی استخدام کرده بود، با شگردهای خاص پلیسی به اصفهان و از آنجا به نی‌ریز کشانده و دستگیر شد.»

فرمانده انتظامی نی‌ریز افزود: «هم‌اکنون شیوه و شگردهای کلاهبرداران خاص و به روز شده و مردم باید مراقبت لازم را داشته باشند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها