تعداد بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۱۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ - 2022 18 September
در شورای اشتغال مطرح شد:
نویسنده : روابط عمومی فرمانداری

در شورای اشتغال درخواست شد تا وام‌های داده شده رصد شود که این وام‌ها منجر به اشتغال شده است یا خیر.

جلسه شورای اشتغال شهرستان نی‌ریز با حضور میرزایی معاون هماهنگی امور عمرانی و سایر رؤسای ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با اشاره به نامگذاری سال 1401از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» گفت: مهمترین هدف شورای اشتغال شهرستان تحقق اشتغال پایدار است.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی در خصوص اشتغال باید اهتمام جدی داشته باشند و یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران میزان اشتغال ایجاد شده می‌باشد گفت: رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید از مهمترین سیاست‌های دولت است.

میرزایی با اشاره به اینکه در بحث تسهیلات اشتغال افزود: نتایج ارائه شده از سامانه رصد نشان می‌دهد کمترین انحراف در حوزه تسهیلات اشتغال‌زایی از زمان استقرار دولت سیزدهم انجام شده است.

وی تصریح کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، مکانیزم نظارت بر تسهیلات درصدر برنامه‌های اشتغالزایی دولت قرار دارد، چون یکی از بخش‌هایی که در سنوات گذشته باعث ایجاد نقدینگی گردیده انحراف وامها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری یکی از بخش‌های مهمی است که با برنامه‌ریزی می‌توانیم اشتغال خوبی در این بخش ایجاد کنیم چون جزو کشورهای با پتانسیل بالای گردشگری هستیم.

در پایان وی افزود: مشاغل خانگی سهم زیادی در بحث اشتغال دارد که در همین راستا برگزاری بازارچه‌های محلی برای عرضه تولیدات مشاغل خانگی در دستور کار قرار دارد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها