تعداد بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۱۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ - 2022 18 September
آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال نی‌ریز
دور برگشت لیگ برتر فوتبال شهرستان با پیروزی فجرمهتاب مقابل شهدای ریزاب و شکست دوباره پویش پاسارگاد مقابل استعدادهای درخشان آغاز شد.
نویسنده : مجید‌ پاکیزه‌دامن، گروه ورزش

 

در اولین دیدار از هفته ششم این مسابقات جمعه 18 شهریور فجرمهتاب که از بازی مقابل پویش پاسارگاد در هفته آخر دور برگشت جان تازه‌ای گرفته بود، در رویارویی با شهدای ریزاب نیز صاحب پیروزی شد و موفق به شکست یک به صفر این تیم گردید.

با این نتیجه حالا جذابیت لیگ نسبت به قبل بیشتر شده و رقابت برای کسب قهرمانی داغ‌تر از قبل است.
در این مسابقه مهران پروان که آسیب‌دیدگی جزیی نیز داشت تک گل سه امتیازی و ارزشمند تیمش را به ثمر رساند تا مانند بازی قبل ناجی فجرمهتاب در راه کسب پیروزی باشد.

اما قصه تکراری پویش پاسارگاد مقابل استعدادهای درخشان همچنان ادامه دارد و شنبه 19 شهریور استعدادهای درخشان پیروز دربی نی‌ریز بود و موفق شد با گل‌های رضا فرهنگ و علی خائف حریفش را شکست دهد.

شکست سه باره پویش مقابل استعدادها در این فصل از مسابقات که یک شکست آن به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال استان بر می‌گردد، اگرچه حاصلی برای این تیم در پی نداشت اما یک گام دیگر استعدادهای درخشان را به قهرمانی نزدیک‌تر کرد.

حال با توجه به پیروزی که فجر مهتاب مقابل تیم دوم جدول کسب کرده، این تیم یک گام از کورس با استعدادهای درخشان عقب رانده شد. باید دید نتایج دیگر مسابقات در ادامه فصل به سود کدام تیم رقم خواهد خورد؟

جذابیت لیگ با پیروزی فجر و قصه تکراری پویش مقابل پاسارگاد

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها