تعداد بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۱۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳ - 2022 10 September
رئیس پلیس آگاهی استان هشدارهای پلیسی پیشگیری از سرقت خودرو را برای شهروندان ارائه کرد. 

سرهنگ کاووس حبیبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: به منظور پیشگیری از سرقت، هرگز خودرو خود را در حالت روشن و با اطمینان از این که کودک شما در آن نشسته است، حتی برای زمان کوتاه ترک نکنید و سوئیچ را در اتومبیل بدون سر نشین نگذارید؛ حتی زمانی که کار بسیار فوری دارید. هنگام ترک اتومبیل، از به جا گذاشتن اشیاء قابل توجه و قیمتی در داخل آن جداً خود‌داری کنید.

وی ادامه داد: هنگام تصادف یا نزاع‌هایی که احتمال ساختگی بودن آنها وجود دارد، باید از خودرو مراقبت کرده و پس از اطمینان از این که سویچ خودرو را برداشته‌اید، از آن خارج شوید. در صورت تعویض چرخ پنچر شده یا برطرف کردن نقص فنی اتومبیل، از قفل بودن در‎ها اطمینان یابید و تا جایی که ممکن است، خودرو خود را در محل دید و یا در دید دوربینهای مداربسته اماکن یا پارکینگهای عمومی و خصوصی در سطح شهر پارک کنید. 

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: از قفل فرمان یا قفل پدال استفاده کنید؛ چرا که در گام اول، دیدن یک میله فلزی بزرگ که مانع حرکت فرمان می‌شود، بازدارنده بصری خوبی برای پیشگیری از سرقت است.

این مقام انتظامی ادامه داد: چنانچه افرادی خودرو شما را با هزینه قابل توجهی کرایه می‌کنند، هوشیاری لازم را در سوار کردن این افراد داشته باشید‌. در صورت بروز هر گونه سرقتی، ضمن حفظ خونسردی خود، با 110 تماس بگیرید. 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها