تعداد بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۱۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱ - 2022 10 September
راه‌های ارتباطی: واتساپ و تلگرام: 1808 800 917 0 دفتر: 0903 5383 - 071 رایانامه (ایمیل):info@neyrizanfars.ir

بیمارستان شهدای سلامت
من دو روز پشت سر هم شوهرم را با حال بد به بیمارستان می‌برم. چرا دارویی برای او در داروخانه بیمارستان پیدا نمی‌شود؟ اگر خدای ناکرده برای شوهرم اتفاقی بیفتد، چه کسی جوابگو است؟ بدون وسیله نقلیه ساعت دو یا سه بعد از ظهر در به در دنبال داروخانه می‌گردم. فقط یک داروخانه باز است و آن هم می‌گوید سرُم ندارم. چند وقت پیش هم در به در دنبال آمپول بودم. لطفاً پیگیری کنید.

پاسخ بیمارستان شهدای سلامت:
این مورد شخصی است و باید پیگیری شود که چه دارویی بوده است. ولی بیماران بد حال و اورژانسی در بیمارستان بستری می‌شوند و در قسمت اورژانس همه امکانات و داروهای لازم وجود دارد.

در مورد موارد سرپایی که قطعاً بدحال نیستند و اورژانسی نیست، گاهی ممکن است با کمبود سرم مواجه باشیم. این به دلیل سهمیه‌بندی سرم است که در هفته‌های اخیر با مدیریت دارو، کمتر با این مشکل مواجه هستیم.
-----------//-----------

بیمارستان شهدای سلامت - شبکه بهداشت و درمان - مخابرات
آنتن‌دهی تلفن همراه در بیمارستان جدید بسیار ضعیف است و این مشکل بزرگ و حتی خطرناکی است. داخل بیمارستان، بخصوص بخشها،  دیگر تلفن آنتن نمی‌دهد. شما برای رفع این مشکل بعد از ماه‌ها از زمان افتتاح، چه کرده‌اید؟

پاسخ بیمارستان شهدای سلامت:
با سلام و احترام، چندین بار با شماره 09990 (همراه اول) تماس گرفته شده و همچنین دو نامه رسمی به مخابرات نی‌ریز ارئه گردیده است.

پاسخ شبکه بهداشت و درمان:
سلام و خداقوت، چندین بار نامه ارسال و از طریق مخابرات استان پیگیری شده است. همچنین در بازدید فرماندار، نیاز به ایشان منتقل شده و این مورد در حال پیگیری است.
-----------//-----------
شهرداری نی‌ریز
آقای وزیر در اخبار گفتند خانه‌های فرسوده در بافت فرسوده پروانه ساخت رایگان می‌گیرند. ولی وقتی به شهرداری مراجعه کردم، پاسخ می‌دهند چنین چیزی نیست. کسی که در خانه فرسوده زندگی می‌کند، توان ساخت ندارد. چرا اگر طرحی هست، اجرا نمی‌شود تا کمکی به قشر ضعیف شود؟

پاسخ شهرداری نی‌ریز:
طبق آخرین دستورالعمل، بافت فرسوده شامل 50٪ تخفیف می‌شود که شهرداری طی سالهای گذشته تعداد زیادی پروانه صادر نموده است و شامل تمامی املاک مسکونی واقع در طرح بافت فرسوده می‌گردد. 
(آقای قنبرپناه،   مسئول واحد درآمد)
-----------//-----------

شورای ترافیک - شهرداری نی‌ریز
لطفاً در ابتدای خیابان تختی و روبروی آن سرعتگیر نصب کنید. چون دو خیابان روبروی هم قرار ندارند و این باعث کاهش دید راننده‌های خودرو و موتورسیکلت می‌شود. به همین دلیل بارها در این نقطه تصادف رخ داده است.
پاسخ شورای ترافیک:
با سلام و احترام، ضمن تشکر از طراح محترم سؤال، موضوع در جلسه آتی شورای ترافیک شهرستان مطرح و پیگیری خواهد شد.

پاسخ شهرداری نی‌ریز:
با سلام خدمت شهروند محترم، مسیرهایی که درخواست سرعتگیر دارند، باید به شورای ترافیک نامه ارسال کنند و در صورت تصویب، اقدام می‌شود.
(آقای پیوندی، مسئول واحد عمران)
-----------//-----------

آموزش و پرورش
1- ما گواهی‌های سالهای قبل را برای رتبه‌بندی نداریم. الان هم هر چه به مدیران قبلی می‌گوییم به ما گواهی دهید، هیچ کدام به ما جواب نمی‌دهند. تکلیف ما چه می‌شود؟

2- لطفاً شما که با درایت مدیران ابتدایی را تغییر دادید، فکری هم به حال معلمان مدرسه ... کنید. هر ساله این معلمان انتخاب می‌شوند حتی سابقه کار چندانی در آموزش و پرورش ندارند. چرا باید این مدرسه انتخابی باشد که با رایزنی های مدیر انتخاب شوند. شاید معلمان دیگری هم وجود داشته باشند که خیلی بهتر عمل کنند ولیکن مدیر با آشنایی نداشته باشند.

اگر معلمان، این مدرسه نیز طبق امتیاز انتخاب می‌شدند دیگر هیچ معلمی گلایه نداشت.

پاسخ آموزش و پرورش:
1- با عرض سلام و احترام خدمت شما همکار گرامی، به اطلاع می‌رساند حفظ و نگهداری گواهی فعالیتهای انجام شده که قبلاً به هر شخص تحویل داده شده است، بر عهده خود همکار می‌باشد و چنانچه فعالیتهایی و جود داشته باشد که قبلاً برای آنها گواهی صادر نشده و یا امکان صدور مجدد گواهی برای آنها وجود داشته باشد، با هماهنگی انجام شده با مدیران مدارس، ایشان موظف به صدور گواهی‌های فعالیت همکاران خود در حیطه وظایف مدارس برابر مقررات هستند.

2- با سلام و احترام خدمت شما همکار گرامی، به اطلاع می‌رساند به استناد شیوه‌نامه اجرایی مدارس شاهد، این مدارس می‌توانند معلمان خود را به صورت گزینشی انتخاب کنند. لذا قابل ذکر است که همه همکاران ما دارای شایستگی و تخصص تدریس در این مدارس هستند. اما قاعدتاً سالانه تعداد محدودی امکان تدریس در آن مدارس را دارند؛ چرا که تنها یک مدرسه شاهد در شهرستان وجود دارد و امکان تدریس همه همکاران در آن وجود ندارد. لذا این انتخاب برابر ضوابط اجرایی و با مشورت کادر اجرایی مدرسه و کارشناسان حوزه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و با پذیرش خود همکار صورت می‌گیرد.
-----------//-----------

مخابرات
شما را به خدا فکری به حال آنتن‌دهی و اینترنت مسکن مهر کنید. آنتن‌دهی بیشتر خانه‌ها ضعیف است. برای یک تلفن ساده در عذابیم؛ چه برسد به اینترنت. اول مهر باید یک نقطه خاص از خانه بنشینیم تا فقط یک عکس باز شود.
-----------//-----------

سیمان خاکستری
از مزایا و سود سهام سهامداران همچنان خبری نیست. تکلیف سهامداران چیست؟ نتیجه را اعلام فرمایید.

 ادارات، سازمانها و نهادهایی که در این شماره به سؤالات و انتقادات مردمی پاسخ نداده‌اند:
- مخابرات
- سیمان خاکستری

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها