تعداد بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۱۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴ - 2022 10 September
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال نی‌ریز با صدرنشینی و قهرمانی استعدادهای درخشان پایان یافت.

این مسابقات ‌ پنجشنبه و جمعه 10 و 11 شهریور در قالب هفته پنجم و پایانی نیم فصل نخست برگزار شد و دو تیم قرایی قشقایی و شهدای ریزاب در مصاف با یکدیگر تن به تساوی بدون گل دادند تا راه برای قهرمانی استعدادهای درخشان هموار شود.

قرایی قشقایی که فصل را خوب آغاز کرد و خط و نشانی هم برای دیگر رقبا کشید، اما در بازی با پویش پاسارگاد به حاشیه رفت و در پی جنجال‌هایی که در آن بازی به وجود آمد، نتوانست در مصاف با رقبای اصلی خود امتیازات لازم را کسب کند.

شهدای ریزاب نیز که از بخت خوبی برای قهرمانی در نیم فصل و پیشی گرفتن از استعدادهای درخشان برخوردار بود، در نهایت از فرصت به دست آمده بهره نبرد و نیم فصل اول را با نایب قهرمانی به پایان رساند تا هم امتیاز با استعدادهای درخشان و به خاطر تفاضل گل کمتر پشت سر رقیب خود قرار گیرد.

در دیگر بازی هفته پایانی نیم فصل اول، جدال ته جدولی‌ها را فجرمهتاب با پیروزی 3 بر 1 مقابل پویش پاسارگاد به پایان رساند تا اولین پیروزی خود را در نیم فصل نخست کسب کند و دست خالی به استقبال نیم فصل دوم نرود.

در این بازی تیم پویش پاسارگاد 3 اخراجی داد.

در پایان نیم فصل اول، استعدادهای درخشان و شهدای ریزاب هر کدام با 8 امتیاز  و اختلاف یک گل اول و دوم شدند و قرایی قشقایی با 6 امتیاز در رده سوم جای گرفت و فجر مهتاب با 3 و پویش پاسارگاد با یک امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم جای گرفتند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها