تعداد بازدید: ۴۲۸
کد خبر: ۱۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ - 2022 01 September
آثار سه کودک نی‌ریزی در مسابقات بین‌المللی نقاشی کودک ۲۰۲۲ بنگلادش پذیرفته شد و یکی از آنان به مرحله پایانی راه یافت.
روابط عمومی: فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز


کوثر کامرانی مربی نقاشی کودک با اعلام این خبر گفت: از ایران ۴۰ کودک اثر نقاشی خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال کردند که ۷ نفر از این کودکان شامل: روشا نقیبی، نوژا دیندار، بارانا نعمتی، آتنا نوربخش، مهسا مظلومی، حلما ملکی و اهورا بامداد نی‌ریزی بودند.

وی افزود: از بین این هفت نفر، آثار حلما ملکی، اهورا بامداد و بارانا نعمتی امتیازات لازم برای شرکت در نمایشگاه را به دست آوردند که آثار آن‌ها به کشور بنگلادش ارسال شد و در نمایشگاه این مسابقات به نمایش درآمد.

کامرانی گفت: از بین این سه نفر، اهورا بامداد توانست در بین برگزیدگان قرار گیرد که یکی از سه برگزیده ایرانی مسابقات بود و موفق به دریافت جایزه مسابقات شد.

جشنواره بین‌المللی هنر کودکان بنگلادش امسال با عنوان «رؤیای خود را نقاشی کن - جشنواره بین المللی هنر کودکان ۲۰۲۲» برگزار و توسط مبارز آزادی و هنرمند برجسته Biren Shome در روز جمعه ۴ شهریور (۲۶ آگوست) در بنگلادش افتتاح شد و بیش از ۳۰۰ هنرمند کودک از ۱۳ کشور از جمله بنگلادش، هند، نپال، ایران، بلغارستان، روسیه، ایالات متحده آمریکا، ترکیه، آذربایجان، پاکستان، کانادا، مالزی و صربستان در آن شرکت کردند.

این نمایشگاه از ۴ تا ۶ شهریور (۲۶ تا ۲۸ آگوست) برای عموم برپا بود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها