تعداد بازدید: ۳۷۴
کد خبر: ۱۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۹ - 2022 28 August
تیم فوتسال باشگاه آتی‌سازان نی‌ریز در رقابت‌های لیگ برتر  فوتسال نوجوانان فارس چهارم شد.

این مسابقات از 26 تا 30 اَمرداد  به میزبانی نی‌ریز در سالن کوی سادات برگزار شد.

تیم نی‌ریز که برای اولین بار در این رقابت‌ها حضور می‌یافت باید با تیم‌های ‌ با تجربه و همیشه حاضر در مسابقات نظیر  شیراز، کازرون، داراب، صفاشهر، جهرم، قیروکارزین، خرامه و مرودشت بازی می‌کرد.

این رقابت‌ها در دو گروه 5 تیمی برگزار شد که آتی‌سازان نی‌ریز در دور گروهی با ۳ برد مقابل خرامه،‌ کازرون و شیراز و ۱ شکست  در برابر صفاشهر به جمع چهار تیم برتر استان رسید.

 این تیم تازه تأسیس  در مرحله نیمه نهایی برابر تیم کازرون قهرمان همین مسابقات شکست را پذیرفت. 

در فینال کازرون با غلبه بر داراب قهرمان شد و دوباره جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد.
نوجوانان فوتسالیست نی‌ریز در بازی رده‌بندی هم دوباره مغلوب صفاشهر شدند تا کار خود را در جایگاه چهارمی استان به پایان رسانند.

امیر‌محمد کوهکن سرمربی تیم آتی‌سازان در مورد این دوره از مسابقات گفت: نسل سازی و شروع تحول حرفه‌ای در فوتسال شهرستان آرزوی دیرینه مجموعه ما و خود بنده است .

وی افزود: حضور در جمع تیم‌های باتجربه استان و کشور که چندین سال تجربه و رزومه داشتند هیچگاه عرصه را برای ما تنگ نکرد و ما تا آخرین لحظات در زمین مسابقه تلاش کردیم.

راضی هستیم و امیدواریم در مراحل بعدی پرقدرت شرکت کنیم.

وحید کشاورز سرپرست تیم آتی‌سازان در مورد این مسابقات گفت: تیم ما دو ماه است که تشکیل شده و از نتیجه راضی هستیم  و در تلاشیم که با تمرینات مداوم سال آینده سهمیه لیگ کشوری را خریداری کنیم.

بازیکنان آتی سازان:
محمدعرفان شاهسوندحسنی، سبحان حسینی، شهاب جواد‌پور، ابوالفضل پردلی، جواد غلامپوریان، علی‌رضا کوهگرد، ابوالفضل رزمی، علیرضا خصوصی، محمدمعراج ستوده، سیدفواد متکلم،‌ مهدی حسینی،‌ امیرمحمد علیمردانی، سیدشایان پیشوا، امیرحسین یعقوب‌پور، ابوالفضل مهرآوران، علیرضا سعیدی.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها