تعداد بازدید: ۲۷۶
کد خبر: ۱۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۳ - 2022 28 August

مدیرعامل آی‌اسپرت از شعبه نی‌ریز بازدید کرد.
در مراسمی که به همین بهانه برگزار شد شهرام مختاری رئیس ورزش و جوانان، اکبر عابدین‌نژاد رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی‌، علیرضا جوکار رئیس سابق ادارات ورزش و جمعیت هلال احمر، هادی دهقان مسئول واحد تربیت‌بدنی آموزش و پرورش، پریش و شاهسونی اعضای شورای شهر، حقیری از قرمانداری و ابراهیم میرغیاثی پیشکسوت ورزشی حضور داشتند. 

در این برنامه مهدی دُرریز مدیرعامل مؤسسه آی‌اسپرت در مورد فعالیت‌های این مؤسسه توضیحاتی ارائه داد.

مدیرعامل آی اسپرت استان، نی‌ریز را پنجمین شعبه فعال و اولین درخواست دهنده نمایندگی در بین شهرستان‌های فارس معرفی کرد و گفت: به سبب تکمیل ظرفیت و فعالیت‌های مربیان و مدیران این شعبه، در صدد راه اندازی شعبه دوم نیز هستند که این موضوع نشان از فرهنگ ورزش‌دوست مردم نی‌ریز دارد.
دُرریز تعداد ظرفیت هر مجموعه از آی‌اسپرت را 200 نفر برشمرد و گفت: پس از رؤیت موفقیت‌های نی‌ریز در استان، به ترتیب شهرستان‌های فیروزآباد، مرودشت و جهرم نیز وارد عرصه این کار شدند و درخواست‌های خود را برای تأسیس نمایندگی در شهرهای خود داده‌اند.

وی افزود: مؤسسه آی‌اسپرت در چند دپارتمان فعالیت دارد که دپارتمان اول مربوط به مهارت‌های بنیادی ورزشی است که ویژه کودکان 3 تا 6 سال می‌باشد؛ دپارتمان دوم بازی‌ها و حرکات اصلاحی را شامل می‌شود و ناهنجاری‌های کودکان را رفع می‌کند و مخصوص کودکان بین سنین 4 تا 13 است؛ دپارتمان سوم شامل رشد و کنترل وزن کودکان است و در آخر دپارتمان استعدادهای ورزشی است که مشخص می‌شود کودک در چه رشته ورزشی می‌تواند موفق ظاهر شود.

او گفت: در آی‌اسپرت هر کودک برای ورود به مجموعه، توسط تیم مشاوره علمی ‌مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و کار به صورت علمی ‌انجام می‌شود.

مدیر آی‌اسپرت فلسفه وجود این مؤسسه را استفاده از وسایل در دست و ارزان قیمت عنوان کرد و گفت: چنانچه بخواهیم استعدادیابی را در استفاده از وسایل دیجیتال پیش ببریم، هر شعبه می‌بایست مبلغی در حدود 2 الی 3 میلیارد تومان هزینه پرداخت کند که شهرستان‌ها و حتی مرکز استان هم توان آن را ندارند.

دُرریز گفت: آی اسپرت توان خود را در استفاده از ابزارهای ارزان قیمت و در عین حال کاربردی، مفید و تخصصی قرار داده تا هم سرمایه‌گذار بتواند در آن ورود کند و هم خانواده‌ها از عهده هزینه‌ها و شهریه‌های آن برآیند.

در مورد آنچه برای کودکان در مؤسسه آی‌اسپرت روی می‌هد، مدیرعامل این مؤسسه گفت: پرونده پیکرسنجی کودکان توسط مربیان آماده‌سازی می‌شود و همه امور مربوط به آنها با وسایل مکانیکی ارزیابی و مورد سنجش قرار می‌گیرد و راندمان و بازده کاری مشخص می‌شود.

او تعداد وسایل ورزشی در آی‌اسپرت را 780 عدد عنوان کرد.

وی در خصوص جذب مربی در آی‌اسپرت گفت: روند جذب مربی پیچیده، بزرگ و طولانی است و مربیان می‌بایست در دوره های مختلف شرکت داشته باشند و در نهایت از آنها تست گرفته و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و این روند نشان از حساسیت ما نسبت به رشد، فعالیت و استعداد کودکان را دارد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها