تعداد بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۱۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳ - 2022 21 August
پس از وقفه‌ای چند ساله، جلسه شورای ورزش نی‌ریز چهارشنبه 26 اَمرداد به ریاست فرماندار برگزار شد.
نویسنده : فاطمه زردشتی نی‌ریزی/ مجید پاکیزه‌دامن

در این جلسه که با حضور برخی ورزشکاران و متولیان ورزش همراه بود، مسائل مختلفی مورد بحث قرار گرفت از جمله لزوم تقویت تیمهای پایه از قبیل فوتبال و بسکتبال و همچنین رفع مشکلات مالی و تأمین امکانات ورزشی.

در ادامه فرماندار همدلی و همسویی ورزشکاران و متولیان ورزش در نی‌ریز با یکدیگر را خواستار شد و گفت: فعالیتهای ورزشکاران و حضور در مسابقات مختلف باید خروجی مناسب را برای شهرستان در پی داشته باشد و فرمانداری نیز همکاری و کمکهای خود را به آنان خواهد داشت.

مختار یوسفی با اشاره به تعویض رئیس اداره ورزش و جوانان، در خصوص انتصاب رئیس بعدی و مخالفت‌هایی که از سوی برخی ابراز می‌شود گفت: انتخاب و انتصاب مدیران ادارات خارج از حیطه اختیارات فرمانداری است و بهتر است اهالی ورزش وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند تا بتوان برای آینده ورزش نی‌ریز تصمیمات بهتری لحاظ کرد.

استفاده از منابع مالی بخش صنعت در بخش ورزش از جمله راهکارهایی بود که حاضران به آن اشاره کردند که فرماندار گفت: برای تأمین اعتبارات ورزشی تنها نباید به دنبال مجتمع فولاد غدیر باشیم. این شرکت بزرگ اقتصادی در شهرستان همواره درصدی از اعتبارات وضع شده را به بخشهای دیگری از جمله تهیه دستگاه ام‌آرآی اختصاص داده است. ما باید برای تأمین بودجه و اعتبارات لازم ورزشی از شرکت‌های دیگر صنعتی مانند رینگ اسپرت نور کمک بخواهیم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها