تعداد بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۴ - 2022 21 August
author
خبرنگار: امید شهدان

جلسه برنامه‌ریزی هفته دولت چهارشنبه ۲۶ اَمرداد برگزار و به پروژه‌های قابل افتتاح پرداخته شد.

فرماندار نی‌ریز با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای بر طرح ملّی مسکن دارد، اشاره‌ای هم به تسهیلات کمک به قشر کم‌درآمد نمود.

وی افزود: اولویت ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

یوسفی از ویژه برنامه روز پزشک و همچنین روز کارمند در روزهای پیش رو خبر داد.

در ادامه میرزایی معاون فرماندار گفت: برنامه‌ها با حضور مسئولان استانی یا شخص استاندار افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

همچنین حجت‌الاسلام جنگجو رئیس اداره تبلیغات اسلامی از دیدار چهره به چهره مردم با فرماندار در مساجد سخن گفت.

محسن طبری بخشدار پشتکوه برپایی میزخدمت با حضور مسئولان شهرستانی، تقدیر از کسانی که در جریان سیل به کمک بخش شتافتند، برگزاری مسابقات ورزشی و گلباران قبور شهدا را از برنامه‌های بخشداری خواند.

سید رضا قطبی رئیس بنیاد شهید به طرح اسناد افتخار اشاره کرد که به جمع‌آوری خاطرات شفاهی خانواده معزز شهدا و جانبازان ۵۰ درصد به بالا می‌پردازد که الان ۵۰ تاریخ شفاهی از آنان ضبط شده است.

مهدی درویش‌زاده مدیر کمیته‌امداد از افتتاح ۷ منزل برای مددجویان با همکاری بنیاد مسکن سخن گفت و دیدار با فرزندان یتیم با حضور فرماندار از دیگر برنامه‌های شاخص این اداره خواند.

رئیس اداره ورزش و جوانان از برگزاری مسابقات ورزشی با نام هفته دولت خبر داد.

سهراب قدم‌زن رئیس اداره صمت از افتتاح و بازگشایی چندین سنگبری که راکد مانده بودند در این هفته خبر داد که گزارشی از عملکرد این اداره در رابطه با رفع موانع تولید منتشر می‌گردد.

مختار یوسفی در تکمیل صحبت‌های رئیس صمت گفت: کارخانجات را مکلف نمودیم در بحث مسئولیت‌های اجتماعی برای کمک به شهرستان حقوق خود را پرداخت نماین

.
آل‌داود از افتتاح درمانگاه روستای رودخور و رونمایی از دستگاه آسایار اورژانس ۱۱۵ برای شهرستان سخن گفت که باعث سرعت‌بخشی به روند خدمات‌دهی اورژانس می‌گردد.

از مزایای این سیستم می‌توان به آدرس‌دهی به صورت G.P.S خواند که برای بیمارانی که مشکل ناشنوایی و نابینایی دارند کمک شایانی می‌کند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها