تعداد بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۱۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 2022 06 August
در 80 حادثه ترافیکی که در دو هفته گذشته رخ داد، 6 نفر کشته و 90 نفر مصدوم شدند.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

در اولین حادثه منجر به فوت که عصر چهارشنبه 5  اَمرداد در منطقه کشوری مشکان رخ داد، یک دستگاه موتورسیکلت واژگون شد و راکب 86 ساله آن که ضربه مغزی شده بود، با وجود احیاء 30 دقیقه‌ای کارکنان اورژانس 115، در حین انتقال به درمانگاه مشکان جان سپرد.

دومین تصادف شامگاه پنجشنبه 6  اَمرداد رخ داد و یک خودرو سواری در روستای غدیرگه با عابر پیاده که خانمی 18 ساله بود تصادف کرد.

در این حادثه، متأسفانه این خانم جوان به دلیل شدت صدمات وارد شده، در دم فوت کرد.

در سومین رخداد، یک خودروی سمند و موتورسیکلت تصادف کردند و راکب 30 ساله موتورسیکلت بر اثر شدت ضربه به سر، در دم جان سپرد. این حادثه ظهر دوشنبه 10  اَمرداد، انتهای خیابان امام خمینی (روبروی عمارت کسرا) رخ داد.

چهارمین حادثه، ساعت 1:50 بامداد 12  اَمرداد در بولوار شهید معصومی اتفاق افتاد و نوجوان 16 ساله‌ راکب موتورسیکلت بر اثر واژگون شدن دچار ضربه مغزی شد و در حال احیاء و انتقال به بیمارستان، جان سپرد.

حادثه پنجم، ساعت یک بامداد پنجشنبه 13  اَمرداد بر اثر تصادف کامیون و نیسان در دو کیلومتری قبل از مشکان رخ داد و راننده نیسان در دم جان سپرد. پیکر او که بین آهن‌آلات گیر کرده بود، با تلاش چند ساعته نیروهای هلال احمر پایگاه حسن‌آباد آزاد شد.

حادثه ششم باز هم با یک نیسان دیگر رخ داد. این خودرو ساعت 7 صبح پنجشنبه 13  اَمرداد، 15 کیلومتر مانده به سیرجان واژگون شد و راننده 60 ساله آن جانش را از دست داد.

6 کشته و 90 مصدوم در 80 حادثه ترافیکی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها