تعداد بازدید: ۲۳۵۰
کد خبر: ۱۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ - 2022 27 July
سیل پهنابه نی‌ریز با وجود اینکه خسارت جانی به بار نیارود اما پرده از کیفیت پایین خودروسازی ایران برداشت.
author
به گزارش: هفته نامه نی ریزان فارس

سیل پهنابه نی‌ریز با وجود اینکه خسارت جانی به بار نیارود اما پرده از کیفیت پایین خودروسازی ایران برداشت.

در حادثه سیل روز جمعه 31 تیرماه پیکان وانت متعلق به یکی از همشهریان نی‌ریزی در سیل ماند. فردای آن روز که برای پیدا کردن آن به منطقه رفت با تصویری شوکه کننده مواجه شد!

همانطور که در تصویر می‌بینید، خودرو او چون کاغذ مچاله شده و به آهن پاره‌ای تبدیل گشته که نشان از کیفیت خودروسازی ایران دارد!

تصویری از این خودرو را جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس نیز در توییتی آورده و کیفیت پایین خودروسازی ایران را به نقد کشیده است.  

گویا این خودرو تنها راه درآمد صاحب آن بوده که اکنون به آهن‌پاره‌ای تبدیل گشته.

با مجتبی عابدی صاحب این خودرو گفتگویی انجام دادیم، وی گفت: در روز حادثه خودرو را در کنار رودخانه پهنابه گذاشتیم و خودمان به تنگ بخون رفتیم.
مدتی نگذشته بود که تگرگ و باران شروع به بارش کرد و برای اینکه خودمان را به پناهگاهی برسانیم با پای پیاده آنجا را ترک کردیم.

فردای آن روز برای پیدا کردن خودرو به دل رودخانه زدیم و پس از سه کیلومتر به خودرویی رسیدیم که خودمان هم باورمان نمی‌شد این همان وسیله نقلیه‌امان است.

وی با بیان اینکه این وانت‌بار مدل ۱۳۹۲ بوده است گفت: خود من متولد ۱۳۶۷  و ساکن تل‌مهتابی هستم و با این خودرو امرار معاش می‌کردم.

متأسفانه در همین بین تمام مدارک شناسایی‌ام هم در همین خودرو بوده که از همین جا تقاضا دارم اگر کسی این مدارک را پیدا کرد با من تماس بگیرد.

وی همچنین در خصوص وعده‌ای که مسئولان شهرستان به او داده‌اند گفت: ستاد بحران به من اعلام کرده که مدارک ارائه دهم تا شاید بخشی از خسارت را جبران کنند.

منبع: تولیدی
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها