تعداد بازدید: ۳۷۰
کد خبر: ۱۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۴ - 2022 17 July

فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان‌های داراب و نی‌ریز، 4 گروگان از چنگال آدم‌ربایان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

سرهنگ عظیم‌ا... کرمی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر ربایش 4 نفر توسط افراد ناشناس در یکی از محلات شهرستان داراب، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد گروگان‌گیران 4 نفر را گروگان گرفته‌ و توسط یک خودرو پژو 405 به سرعت متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران انتظامی داراب تلاش گسترده برای رهاسازی افراد ربوده شده را آغاز کردند و موفق شدند همان روز یکی از آدم‌ربایان را در این شهرستان دستگیر و یک نفر از افراد ربوده شده را نیز آزاد کنند.

سرهنگ کرمی با بیان این که در تحقیقات از فرد دستگیر شده، مشخص شد دیگر افراد دخیل در این گروگانگیری در مسیر شیراز - کرمان در حال تردد هستند، گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا و مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز موفق شدند خودرو آدم‌ربایان را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی، آن را متوقف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که در این مأموریت 2 گروگان‌گیر دستگیر و 3 گروگان نیز صحیح و سالم آزاد شدند، گفت: در بررسی تکمیلی مشخص شد علت و انگیزه آدم‌ربایی، معامله ناصواب مواد مخدر بوده است. آدم‌ربایان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی افزود: «گروگان‌گیران سعی داشتند با استفاده از مسیرهای فرعی و دور از چشمان پلیس خود را به کرمان برسانند. اما با هشیاری مأموران پلیس شهرستان نی‌ریز، در یک عملیات موفق، تسلیم قانون شدند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها