تعداد بازدید: ۳۴۸
کد خبر: ۱۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰ - 2022 10 July
با حضور مشاور استاندار، معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس و نماینده مردم در مجلس، صورتجلسه بهره‌برداری از لاین دوم گردنه  لای‌رز شهرستان نی‌ریز امضا شد.
روابط عمومی: امور رسانه و فضای مجازی دکتر طهماسبی

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، لاین دوم گردنه لای‌رز که خسارات جانی و مالی  زیادی را در سالیان گذشته به مردم شهرستان نی‌ریز  وارد کرده بود، کمتر از بیست روز دیگر  به بهره برداری خواهد رسید.

خوشبختانه با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،  فرمانداری، اداره راه و شهرسازی شهرستان نی‌ریز و همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و در بازدید ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱ تصمیم به افتتاح آن گرفته شد.

در این بازدید طهماسبی نماینده مجلس، رجا مشاور استاندار، تقوی معاون مدیر کل اداره راه و شهرسازی فارس، یزدانی رئیس کل ایمنی راه‌های فارس، شکرانی مدیر عامل شرکت فرا سار آسیا ، جلالی رئیس اداره نظارت  اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، شول‌نژاد بخشدار قطرویه و نماینده فرمانداری نی‌ریز، یاراحمدی رئیس اداره راه و شهرسازی، اورنگی پیمانکارو مدیرعامل  شرکت سویل تونل، شاهسوندی رئیس و پیروی کارشناس  اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نی‌ریز حضور داشتند.

همچنین در این بازدید مشکلات و میزان پیشرفت پروژه جاده نی‌ریز به گل گوهر بررسی شد و سرانجام با بررسی کارشناسان و دسته‌بندی  کاستی‌ها و نواقص پروژه به دو دسته قبل از بهره‌برداری و قابل تکمیل در حین بهره‌برداری طی صورتجلسه کتبی حضار و مسئولان  مقرر گردید با مهلت حداکثر ۲۰ روزه‌ای  که پیمانکار جهت رفع مشکلات گروه اول درخواست نمود فاز اول این پروژه از سه راهی بختگان (پلیس راه نی‌ریز) تا سه راهی مشکان مورد بهره‌برداری قرار گیرد .

گفتنی است در این بازدید مشاور استاندار و معاون اداره کل راه و شهرسازی به همراه دکتر طهماسبی کل مسیر پروژه را تا شرکت گل گوهر سیرجان  مورد بازدید قرار دادند و در خصوص ادامه و تکمیل پروژه گفتگو نمودند.

بانددوم گردنه لای‌رز تا۲۰روزدیگربه بهره‌برداری می‌رسد

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها