تعداد بازدید: ۸۹۹
کد خبر: ۱۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ - 2022 01 July
مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان نی‌ریز از یک روز پر تصادف خبر داد.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

محمد حسین کچویی گفت: پنجشنبه 9 تیرماه، روزی شلوغ و پرحادثه بود.  

وی ادامه داد: در این روز، 13 تصادف (8 تصادف جاده‌ای و 5 تصادف درون‌شهری) رخ داد که 32 مصدوم بر جای گذاشت.

کچویی گفت: تنها در یک تصادف در محور نی‌ریز - بختگان (جاده دولت‌‌آباد) ، دو پراید با هم برخورد کردند و 9 نفر مصدوم شدند که 7 نفر از آنها توسط 2 آمبولانس به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافتند.

مدیر اورژانس 115 نی‌ریز به دو حادثه دیگر در عصر روز پنجشنبه اشاره کرد: یک خودرو پژو 405 بعد از زیرگذر به سمت بولوار مدرس درون یک پل واژگون شد و دو سرنشین 23 و 21 ساله آن مصدوم شدند. در این حادثه آتش‌نشانان هم وارد عمل شدند و به ایمن‌سازی محل حادثه و خودرو پرداختند.
در حادثه‌ای دیگر نیز دو خودرو در بولوار امام رضا با هم برخورد کردند و 3 سرنشین از 4 سرنشین آن مصدوم و به بیمارستان اعزام شدند.
*****
در حوادث دیگر، عصر سه‌شنبه 7 تیرماه، یک کارگر در شهرک صنعتی تنگ‌حنا در یک حادثه کاری دچار قطع انگشت دست شد و قبل از رسیدن آمبولانس، به سرعت با وسیله شخصی به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافت. وی آنجا تحت عمل جراحی پیوند قرار گرفت که توسط دکتر رفیعی با موفقیت انجام شد.
بعد از ظهر جمعه دهم تیرماه، یک موتورسیکلت در پل زیرگذر واژگون شد که دو سرنشین ۴۲ و ۱۵ ساله آن، از ناحیه صورت و پا مصدوم شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.

عصر یکشنبه ۱۲ تیر، یک موتورسیکلت در گردنه لای‌رز بعد از پمپ بنزین طالبی بر اثر برخورد با یک مانع واژگون و راکب ۲۴ ساله آن دچار ضربه به سر و کمر شد. در این حادثه، تیم عملیاتی هلال احمر مستقر در پایگاه به محل حادثه اعزام شد و ضمن ارزیابی و تثبیت صحنه و انجام کمکهای اولیه، مصدوم را حین انتقال و جهت انجام اقدامات مراقبتی بیشتر، به اورژانس ۱۱۵ تحویل داد که پس از آن، به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافت.

در حادثه‌ای دیگر، صبح دوشنبه ۱۳ تیرماه یک خودرو سمند بعد از روستای جهان‌آباد واژگون شد و ۸ سرنشین آن مصدوم شدند که توسط سه آمبولانس پایگاه‌های آباده طشک، دهمورد و چاه‌مهکی به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافتند. نوشتنی است از ۸ سرنشین این خودرو، ۵ نفر کودک و نوجوان بودند.

پنجشنبه پرتصادف برای نی‌ریز


در حادثه‌ای دیگر نیز دو خودرو در بولوار امام رضا با هم برخورد کردند و 3 سرنشین از 4 سرنشین آن مصدوم و به بیمارستان اعزام شدند.

پنجشنبه پرتصادف برای نی‌ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها