تعداد بازدید: ۱۰۳۱
کد خبر: ۱۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ - 2022 18 June
پایان جستجوی خانه رؤیاها و یافتن آن در دنیای واقعی
رویاب از پایان رؤیا‌پردازی و خیال سخن می‌گوید و از پایان جستجوی خانه رؤیاها و یافتن آن در دنیای واقعی ...‌ با رویاب، شما دیگر نیازی به رؤیاپردازی نخواهید داشت؛ چرا که ما آن را برای شما به واقعیت تبدیل می‌کنیم و کلید خانه رؤیایی‌تان را در شیراز در دستانتان قرار می‌دهیم.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

رویاب پایان جستجو و پایان تمام رؤیاپردازی‌های خانه رؤیایی شما خواهد بود.

اینها را مهندس محمدامین دبیری صاحب برند ثبت‌شده و هلدینگ رویاب به شماره ثبتی 407977، کارشناس و مشاور امور ملکی و عضو اتحادیه املاک شیراز می‌گوید. او تنها در مدت 6 سال، بالغ بر ۳۱۲ قرارداد پیش فروش، ۱۸۳ قرارداد مبایعه‌نامه و حدود ۳۰۰ قرارداد مشارکت در ساخت واحد مسکونی (سرمایه‌گذاری) در شیراز و دپارتمان تخصصی املاک رویاب منعقد کرده است.

محمد‌امین دبیری متولد سال ۱۳۶۹ در روستای رودخور از توابع شهرستان نی‌ریز است. او لیسانس مهندسی مکانیک سیالات دارد و سال 1394 به عنوان کارمند وارد شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ناحیه شیراز شد و حدود ۱۸ ماه آنجا مشغول به کار بود. اما به دلیل هزینه‌های بالای زندگی‌ مجبور به ترک همکاری و   وارد شغل آزاد شد.

مهندس دبیری با کمک دایی‌هایش مهندس حسن دبیری، مهندس محمد دبیری و مهندس سعید دبیری‌که از سازندگان بنام شهر شیراز با نام انبوه‌سازان آفتاب هستند، در قسمت فروش واحدهای مسکونی و تجاری و در قالب مشاور املاک با شراکت و همکاری آقای اصغر لطفی مشغول به کار شد و رفته رفته با توجه به علاقه‌ای که به معاملات داشت و اعتباری که در منطقه برایشان ایجاد شد، توانستند به صورت مونوپل شدن با مجموعه آفتاب و به صورت اختصاصی، واحدهای این مجموعه را به شکل پیش فروش یا مشارکت در ساخت(سرمایه‌گذاری) به مشتریان ارائه دهند. به طوری که در حال حاضر، مجموعه رویاب با بیش از ۵۰ سازنده معتبر شیراز همکاری مستقیم دارد.

هر چند همه این موفقیتها برایش به تنهایی انجام نشد؛ تا زمانی که پس از ورود به عرصه آموزش، نحوه فعالیتشان به صورت دپارتمان املاک و با نام رویاب و شعار پایان جستجو شروع شد.

او آموزش را مبنای تحول در هر بیزینس می‌داند و معتقد است در هر کاری لازم است از افراد باتجربه کمک گرفت. کما این که خود آموزش و گیمیفیکشن بیزینس را در کشور امارات به همراه استاد نیما کیمیایی و بیش از ۵۰ مدیر برند‌های معتبر ایران فرا گرفته است.

پای صحبتهای این جوان پرانرژی و در عین حال باتجربه می‌نشینیم و با او گفتگو می‌کنیم:

شعار فعالیت شما در حوزه خانه‌دار شدن متقاضیان در شهر شیراز چیست؟
- شعار فعالیت ما پایان جستجوی خانه رؤیایی مشتریان است. در واقع برند و نام ما، از پایان جستجوی خانه رؤیایی شما در دنیای واقعی می‌گوید.

برای کسی که تازه بخواهد در شیراز مستأجر شود، چه توصیه‌ای دارید؟
برای مستأجر شدن، شرایط کار و رفت و آمد شخص مهم است. علاوه بر این شرایط، با توجه به دسترسی‌های سخت در کلان‌شهرها، بهتر است منطقه دارای امکانات رفاهی، درمانی، آموزشی و عمومی باشد.

برای کسی که بخواهد در شیراز منزل مسکونی خریداری کند، چه توصیه و مشاوره‌ای دارید؟
خرید در شهر شیراز یا دیگر شهرها، مستلزم شرایط متقاضی است و بهتر است در مناطق نوساز و رو به پیشرفت که ارزش افزوده قابل توجهی دارد انجام شود. لذا قسمتهای شمال و شمال غربی شیراز محلهای مناسبی است و جهت سکونت یا سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌شود.

برای کسی که فعلاً پول کافی جهت خرید مسکن ندارد، اما مقداری پول دارد، پیشنهادی دارید تا نگران کاهش ارزش سرمایه‌اش نباشد؟
با توجه به بازار و نوسانات ارز در چند سال اخیر و بی‌ارزش شدن نقدینگی، بهتر است در پروژه‌های در حال ساخت به صورت پیش‌فروش یا مشارکت در ساخت واحد مسکونی، سرمایه‌گذاری مطمئن انجام داد.

فعالیت شما بیشتر در چه مناطقی از شیراز است؟
در مناطق 4،1، ۶ و ۱۰ شیراز که مناطق متوسط و رو به بالای شهر زیبای شیراز می‌باشد.

تجربه شما در زمینه ساخت مسکن چقدر است؟
با توجه به وابسته بودن دپارتمان املاک رو‌یاب به سازنده‌های بنام و قابل اعتماد منطقه، این مجموعه در زمینه ساخت و ساز به صورت تئوری، از صفر تا صد ساخت ساختمان را به خریداران توضیح خواهد داد.

تجربه شما در زمینه خرید و فروش مسکن چقدر است؟
حدود 6 سال، بالغ بر ۳۱۲ قرارداد پیش فروش، ۱۸۳ قرارداد مبایعه‌نامه و حدود ۳۰۰ قرارداد مشارکت در ساخت واحد مسکونی (سرمایه‌گذاری) در املاک رویاب منعقد شده است.

تجربه شما در زمینه اجاره مسکن چقدر است؟
با توجه به افزایش قیمت ملک در چند سال اخیر به دلیل توان مالی کم مشتریان، این دپارتمان در زمینه رهن و اجاره در راستای حمایت از مستأجران فعالیت بسیار کمی دارد و تنها در صورتی که طبق عرف موجرین واحدهای خود را ارائه دهند‌، فعالیت دارد.

حداقل قیمت مسکن در حال حاضر در شیراز چقدر و حداکثر آن چقدر است؟
در شهر جدید صدرا با کمترین قیمت از متری ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا در شهر شیراز، متری ۲۰۰ میلیون تومان در مناطق مختلف اعم از مسکونی، تجاری و اداری.

کدام مناطق گران‌ترین و کدام مناطق ارزان‌ترین مناطق از نظر خرید و فروش مسکن است؟
منطقه یک شهرداری شیراز، محدوده ستارخان، قصرالدشت و زرگری گرانترین مناطق شیراز و ارزانترین آن شهر جدید صدرا است.

کدام مناطق شیراز اجاره بالا و کدام یک متوسط و کدام منطقه کمترین میزان اجاره‌بها را دارند؟
بالاترین اجاره را مناطق قصرالدشت، زرگری، ستارخان و قدوسی شرقی و غربی دارند، مناطق زرهی، باهنر جنوبی و شهرک فرهنگیان متوسط است و مناطق بولوار مدرس، سردخانه، فضیلت و بولوار رحمت، کمترین میزان اجاره‌بها را دارند.

آیا اطلاعاتی در زمینه املاک تجاری اعم از زمین و مغازه و پاساژ در شیراز دارید؟
با توجه به این که خرید واحد تجاری و اداری در هر شهر ارزش افزوده قابل توجهی دارد، و در مقایسه با واحدهای مسکونی که هر چه سال ساخت افزایش پیدا می‌کند قیمت کاهش می‌یابد، (این امر در خصوص واحد تجاری و اداری برعکس است) خرید واحد تجاری یا اداری به شدت توصیه می‌شود.

اگر کسی بخواهد ملک و منزل خود در نی‌ریز را با شیراز معاوضه کند، چه کمک و مشاوره‌ای می‌توانید ارائه دهید؟
با توجه به فاصله زیاد نی‌ریز تا شیراز، خرید به صورت نقدی در شهر شیراز پیشنهاد می‌شود تا معاوضه، و بهتر است برای تبدیل به احسن کردن ملک در شیراز، خرید به صورت نقدی و در مناطق رو به پیشرفت انجام شود.

برپایه تجارب شما، متقاضیان مسکن در خرید و فروش، اجاره و معاوضه، بیشتر دچار چه اشتباهاتی می‌شوند؟
عدم اعتماد به سازندگان (با توجه به این که در شهر شیراز خیلی از همشهریان سازنده‌های بنام و معتبر هستند) و این اشتباه در همشهریان مشاهده می‌شود که در مناطق ورودی شهر تمایل به خرید ملک دارند. توصیه بنده خرید در مناطق نوپا و شهرکهای تازه ساخته شده می‌باشد.

چقدر به مشاوره‌های خود اطمینان دارید؟
به اندازه‌ای که صداقت سرلوحه کار ما می‌باشد.
*****
نشانی دپارتمان املاک رویاب: 
شیراز، شهرک شهید بهشتی، اراضی برنامه و بودجه، خیابان شهید حسن بیات.

تلفن:
07191001717
09172424094
09172300070

پیج اینستاگرام:
Royab.co

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
تارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
واقعا کارشون عالیه چه انبوه سازان آفتاب چه تیم فروش و مشاوره انی که دارن
غلامرضا سوادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
0
فوق العاده هستن جناب مهندس امین دبیری
فردی با تجربه
با ایمان
قابل اعتماد♥️♥️♥️
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها