تعداد بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۱۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ - 2022 12 June
مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی نی‌ریز با احساس مسئولیت، محل حفر اداره آبفا را که به طور کامل ایمن‌سازی نشده بود، با نصب علائم هشدار دهنده ایمن‌سازی کردند.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

این حفاری چند روز قبل انجام و پر شده بود؛ اما شنهای ریخته شده روی محل حفاری امکان حادثه بخصوص برای موتورسواران در شب را فراهم می‌کرد.


رئیس امور آبفا نی‌ریز در همین رابطه با ارسال عکسی توضیح داد:


این حفاری متعلق به آبفا بوده که چند روز قبل انجام و با سطح آسفالت هم‌سطح شده است. هر حفاری که در معابر انجام می‌شود، پس از پایان کار و همسطح‌سازی و نصب علائم هشدار‌دهنده، عکس گرفته و جهت ترمیم و آسفالت محل حفاری، به شهرداری اعلام می‌شود.»

کار خوب مأموران راهور برای پیشگیری از حادثه

کار خوب مأموران راهور برای پیشگیری از حادثه


قره‌چاهی افزود: «هر حفاری برای رسیدن به تراکم، نیازمند گذشت زمان است که باید بر اساس عمق آن چند روز صبر و بعد آسفالت کرد. اگر در طول این مدت موانع در محل وجود داشته باشد، باعث مشکلات بعدی می‌شود و به همین علت ما سعی می‌کنیم زمانی که متوجه شدیم دیگر خطر کسی را تهدید نمی‌کند، موانع را جمع کنیم.


همین رعایت موارد ایمنی از سوی همکاران ما باعث شده که در این زمینه مشکلی نداشته باشیم. در این مورد نیز احتمالاً مأموران محترم پلیس راهور احساس کرده‌اند شاید به دلیل تاریکی محل مشکلی پیش بیاید و برای جلوگیری از حوادث احتمالی، آنها در شامگاه جمعه 20 خرداد اقدام به نصب علائم هشدار دهنده کرده‌اند که این اقدام آنها قابل ستایش است.»


وی گفت: «البته این امکان هم وجود دارد که با تلفن ۱۲۲ حوادث آب در هر ساعتی از شبانه روز تماس بگیرند و همکاران ما در امور آبفا در کوتاهترین زمان ممکن در محل حضور یابند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها