تعداد بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۱۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ - 2022 30 May
الکتروپمپ و تجهیزات فرسوده چاه‌های شرب مجموعه روستاهای وزیره و نصیرآباد تعویض شد.
روابط عمومی: آبفا شهرستان نی ریز

️امور آبفا شهرستان نی‌ریز در راستای آبرسانی مستمر به مشترکان آب روستایی در هفته گذشته اقدام به تعويض ۲ دستگاه الکتروپمپ متعلق به چاه‌های مجموعه‌های روستایی کرد.

بهرام قره‌چاهی با اعلام این خبر گفت: این امور نسبت به تعويض الکتروپمپ، تجهیزات فرسوده و تغییر نحوه تولید آب چاه‌های شرب مجموعه روستاهای وزیره در بخش قطرویه و مجموعه روستاهای نصیرآباد در بخش مرکزی اقدام کرد.

وی افزود: در نتیجه‌ی این اقدام کمبود آب و افت فشار آب ناشی از سوختن الکتروپمپ و فرسودگی تجهیزات متعلق به تأسيسات آبرسانی ذکر شده برطرف و ارائه خدمات به بیش از ۱۷۰۰ مشترک به حالت عادی بازگشت.

در پایان قره‌چاهی از همه مردم شهرستان نی‌ریز درخواست کرد با توجه به فرا رسیدن فصل گرم سال و نیاز بیشتر مشترکان به آب، با رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب این اداره را یاری کنند و در صورت مواجه شدن با هدر رفت آب موضوع را سریعاً به تلفن حوادث آب با شماره ۱۲۲ اطلاع‌رسانی نمایند.

رئیس این اداره همچنین خاطر نشان کرد: انشعابات آب غیرمجاز یکی از بزرگترین معضلات موجود در تأمین آب مردم می‌باشد و از همه درخواست کرد در صورت اطلاع از برداشت آب غیرمجاز موارد را سریعاً با تلفن ۵۳۸۳۰۱۵۰ واحد بهره‌برداری در میان بگذارند.

تعويض الکتروپمپ ۲ حلقه چاه آب شرب روستایی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها