تعداد بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۱۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ - 2021 06 June
گفتگوی اختصاصی با پدر علی جلالی
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

بهروز به همراه خانواده به مراسم عروسی در شهرستان سرچهان رفته بودند که حادثه‌ای غیرمنتظره، شیرینی مراسم عروسی را به کامشان تلخ کرد.

اجرای رسم تیراندازی در مراسم عروسی، باعث شد که در یک حادثه غیرعمدی تیری از فاصله نزدیک به فرزند 14 ساله بهروز اصابت و او را از ناحیه زانوی پای چپ به شدت مصدوم کند.

علی از 25 اردیبهشت که این حادثه رخ داد به شیراز اعزام شد و با هوشیاری بسیار پایین، 9 روز در آی‌سی‌یو بیمارستان نمازی بستری بود.

پدرش می‌گوید: «خدا کمک کرد و جان علی برگشت.»

اما او همچنان نگران است؛ نگران از این که مبادا علی پایش را از دست دهد.

علی بعد از عمل جراحی عروق، چندین عمل سخت دیگر از جمله پیوند استخوان را در بیمارستان شهید چمران در پیش دارد؛ اما هزینه درمان بسیار سنگین است و حدود 350 میلیون تومان تخمین زده شده است. تا کنون حدود 70 میلیون تومان  هزینه شده و 120 میلیون تومان نیز اطرافیان و خیرین کمک کرده‌اند.

بهروز جلالی پدر علی راننده ماشین سنگین است و در روستای صالح‌آباد شهرستان بختگان سکونت دارد. او 8 فرزند دارد و مجبور است برای نان‌آوری خانواده و تأمین جهیزیه دخترانش به سختی و بدون استراحت کافی کار کند. به طوری که چندی است دچار بیماری دیسک گردن و کمر شده و پزشکان گفته‌اند به عمل جراحی نیاز دارد.

او حالا حتی به این فکر افتاده تا ماشین سنگینش را که تنها وسیله تأمین هزینه زندگی‌اش است بفروشد و خرج درمان علی کند. اما باید فکر زندگی همسر و فرزندان دیگرش نیز باشد.

علی حالا تنها روی تخت بیمارستان صبح را به شب و شب را به صبح می‌رساند و به امید بهبودی، لحظات را که هر ساعتش به اندازه قرنی می‌گذرد، سپری می‌کند.

اما علی تنها نیست. او مطمئن است که کمک خیلیها را پشت سر خود دارد؛ کسانی که نخواهند گذاشت علی برای همیشه پایش را از دست بدهد.

با اجازه از پدر علی، شماره کارت بانکی‌اش را گرفتیم تا برای انتشار در هفته‌نامه و فضای مجازی در اختیار مردم نوع‌دوست و خیرین عزیز قرار دهیم...

6277601262979253   به نام بهروز جلالی

دست به دست هم دهیم براینجات پای نوجوان 14 ساله

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها