تعداد بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۱۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ - 2022 28 May

راه‌های ارتباطی:
واتساپ و تلگرام: 1808 800 917 0
دفتر: 0903 5383 - 071
رایانامه (ایمیل):info@neyrizanfars.ir

شهرداری نی‌ریز - فرمانداری - دادسرا- امام جمعه موقت 
چندی پیش آتش‌سوزی در یکی از واحدهای طبقه چهارم مجتمع مسکونی مهر رخ داد که به ضرر مالی یک خانواده منتهی شد و خدا را شاکریم که تلفات جانی در بر نداشت. کارکنان آتش‌نشانی با هر سختی و زحمتی بود، بدون امکانات مناسب، از گسترش آتش به واحد‌های همجوار جلوگیری کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.
اما نکته‌ای که حائز اهمیت است: 
1- مسکن و شهرسازی‌، شهرداری‌، تعاونی‌های متولی ساخت و دستگاه نظارت تأسیسات‌، چه اقداماتی برای بررسی و رفع نقایص فنی و تأسیساتی واحدها و مجتمع‌های فوق و سایر مجتمع‌های موجود در شهر و شهرستان انجام داده‌اند؟ آیا جلسه‌ای در این زمینه برگزار شده؟  نتیجه و خروجی جلسه چه بوده است؟ 
2- در زمینه تجهیز و خرید امکانات واحد آتش‌نشانی برای مقابله با بحرانهای این چنینی و همزمان در چند نقطه از شهر چه اقدامی شده است؟
3- از دادستان محترم به عنوان مدعی‌العموم و فرماندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت و امام جمعه موقت جوان و پیگیر شهرستان، تقاضای پیگیری این موضوع تا رفع کامل ایرادات این سازه‌ها و تأمین امکانات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری را داریم.

پاسخ مشترک شهرداری و فرمانداری:
الف: ایرادات فنی، مهندسی و مشکلات مربوط به حوزه ایمنی و آتش‌نشانی ساختمانهای یاد شده مکرراً در بازدیدهای ادواری بررسی شده و طی مکاتبات متعدد به مدیران تعاونیها و مقامات مسئول اعلام شده است. همچنین به دلیل همین مشکلات، تاکنون گواهی پایان کار این ساختمانها صادر نشده است.
ب: ساختمان ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی شهرداری نی‌ریز در مجاورت آپارتمانهای یاد شده ساخته شده و از دو سال پیش در دوره مدیریت شهرداری فعلی آماده بهره‌برداری است و مکاتبات متعدد جهت اخذ مجوز جذب نیروی انسانی مورد نیاز صورت پذیرفته و همچنان در حال پیگیری است.
ج: بخش قابل توجهی از امکانات مهار آتش در ارتفاع به دلیل قیمت بسیار بسیار زیاد، به تنهایی قابل تأمین توسط شهرداری نبوده و مستلزم تخصیص اعتباراتی خارج از اعتبارات شهرداری است.
-----------//-----------

شهرداری نی‌ریز - شورای ترافیک
سه‌راه خیابان طالقانی و خیابان ذوالانوار بسیار خطرناک است و هر روز شاهد تصادف در این نقطه هستیم. لطفاً یک سرعتکاه قبل از این تقاطع روبروی خانه‌های سازمانی نصب کنید.

پاسخ شهرداری نی‌ریز:
موضوع جنابعالی قبلاً در شورای ترافیک شهرستان مطرح شده و بسته به نظر آن شورای محترم، اصلاحات لازم انجام خواهد پذیرفت.

پاسخ شورای ترافیک:
موضوع ایمن‌سازی سه‌راه خیابان طالقانی و خیابان جنب مسجد ذوالانوار، در جلسه قبل شورای ترافیک مطرح شده و اقدامات لازم صورت گرفته است.
-----------//-----------

شهرداری نی‌ریز
1- ضمن تشکر از شهرداری محترم بابت زیباسازی 8 ضلعی احداث شده در گود صارمی، خواهشمند است به کوچه شهید همتایی که به دلیل عقب‌نشینی چندین خانه و همچنین تخریب یک خانه توسط شهرداری وضع نابسامانی پیدا کرده، رسیدگی کنید. 

پاسخ 1:
ان‌شاءا... با همکاری مالکان محترم، ساماندهی کوچه مذکور در دستور کار قرار می‌گیرد و در چند ماه آینده انجام خواهد پذیرفت.
-//-
2- ‌ضمن سپاس و تقدیر، جا دارد از بخش معاونت خدمات شهر و پاکبانان شهرداری که سخت‌ترین‌ و بیماری‌زا‌ترین کار را برای رفاه حال ما شهروندان انجام می‌دهند و همچنین از تمام قسمتهایی که درگیر پرداخت بموقع حقوق این عزیزان هستند، تشکر کنیم. 
وتشکر و سپاس ویژه از کارکنان خدمات شهر در دارالرحمه داریم. یک مورد تصادف منجر به فوت در ایام تعطیل داشتیم که برای انجام کار‌های آن شخصاً مراجعه کردم. الحق که نحوه برخورد‌، انجام سریع کار و همکاری ایشان و سایر کارمندان شهرداری مرتبط با این حوزه قابل تقدیر است. لذا به عنوان یک شهروند بر خود لازم و واجب می‌دانیم که از این عزیزان تقدیر کنیم تا شاید جبران درصد کمی از خستگی ایشان شود. اجر همه عزیزان با ابا عبدالله (ع)

پاسخ 2:
مجموعه شهرداری نی ریز خدمتگزار مردم است و ما نیز متقابلاً از شما تقدیر و تشکر به عمل می‌آوریم.
-//-
3- بسیاری از لامپهای مسیر پیاده‌روی میدان سرباز تا پارک آزادی سوخته است. با توجه به گرم شدن هوا و فصل پیاده‌روی، لطفاً لامپهای سوخته را تعویض کنید.

پاسخ 3:
شهروند گرامی! در ردیف اعتبارات شهرداری به جهت رسیدگی به روشنایی میادین، پارکها و پیاده‌روها اعتبار لازم دیده شده است و به فراخور در طول سال انجام می‌پذیرد.
-//-
4- پارک شهرک شهید رجایی چندین سال است که روشنایی ندارد. روشنایی‌اش را درست کنید.

پاسخ 4:
شهروند محترم! وضعیت روشنایی و به‌روزرسانی پارک شهدای گردان کمیل ظرف چند ماه گذشته انجام پذیرفته است. ولی متأسفانه همانند چند نقطه دیگر از شهر که تخریب روشنایی پارکها و میادین انجام شده، تخریب در این پارک نیز زیاد است که امیدواریم مردم خوب و نجیب آن منطقه در حفظ و نگهداری پارک شهدای گردان کمیل کوشا باشند.
-//-
5- پنجشنبه 22 اردیبهشت جهت فاتحه‌خوانی به همراه خانواده به دارالرحمه رفتیم. با توجه به شلوغی و مراجعه مردم، تعجب‌آور بود که هر کسی با یک بطری خالی به دنبال آب می‌گشت و آبی نبود. همه لوله‌های آب با درپوش بسته شده بود و کسی آبی برای شستن قبور نمی‌یافت. ما که متوجه نشدیم جریان چه بود. اما هر دلیلی داشته باشد، قابل قبول نیست که در دارالرحمه آب نباشد.

پاسخ 5:
همشهری گرامی! موضوع بررسی شد و دلیل آن، به سرقت رفتن تعدادی شیر آب در مجموعه دارالرحمه شهرداری بود و چاره‌ای جز قطع کردن آب نبود. اما با تلاش کارمندان خدوم آن، رفع نقص انجام پذیرفت.
-//-
6- لطفاً سنگهای لبه را که کنار مسجد جامع کبیر استفاده کرده‌اید، ابزار بزنید. چون بعد از مدتی تخریب می‌شوند.

پاسخ 6:‌
با تشکر از پیشنهاد شما، عملیات مذکور در آینده‌ای نزدیک توسط واحد محترم عمران انجام خواهد پذیرفت.
-//-
7- پدر من در شهرداری کار می‌کند. اما الآن دو ماه است که او و همکارانش حقوق نگرفته‌اند. واقعاً خیلی سخت است که دو ماه بدون حقوق باشند. بنر‌های روی ایستگاه‌های تاکسی و بلوکهای سیمانی بولوار شهید زردشت را عوض می‌کنند؛ اما حقوق نمی‌دهند.
-//-
پاسخ 7:
در 5 - 6 ماه گذشته و به رغم مشکلات عمیق مالی و شرایط خاص حاکم بر اقتصاد کشور، پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری با اولویت پرداخت حقوق کارگران خدوم همواره و به صورت کاملاً منظم انجام شده و از این بابت، رکورد بی‌سابقه‌ای ثبت شده است. پرداخت حقوق کارکنان شهرداری نی‌ریز در دو ماه اول سال ۱۴۰۱ به دلیل کاهش بسیار شدید منابع مالی با تأخیر انجام شده و در تاریخ صدور این جوابیه پرداخت شده است. شایان ذکر است منابع مالی اجرای پروژه‌های عمرانی، کاملاً از منابع مالی پرداخت حقوق مجزا بوده و شهرداریها مجاز به پرداخت حقوق از محل اعتبارات عمرانی نیستند و تأخیر پرداخت حقوق، هیچ ارتباطی به اجرا یا اجرا نشدن پروژه‌های عمرانی شهرداری ندارد.
-//-
8- تا به حال بارها پیچ تند آخر بولوار سرداران باعث تصادف وخرابی دیواره بولوار وصدمه به رانندگان خودروها شده است.
هر بار هم شهرداری دیواره بولوار را درست می‌کند برای بار بعد. چه می‌شود یک بار برای همیشه به کمک اداره برق چند تیر برق را جابه‌جا و پیچ را درست کنندتا تصادف کمتر شود؟

پاسخ 8:
اصلاح طرح هندسی پیچ بولوار سرداران نیازمند تملک بخش قابل توجهی از املاک واقع در مسیر است. با توجه به ارزش معاملاتی خیلی زیاد زمین در این منطقه، مشکل اصلی، هزینه‌های بسیار زیاد تملک اراضی پیرامونی است. هر چند تصادفاتی که اتفاق افتاده است، به دلیل رعایت نکردن سرعت مجاز یا ناتوانی رانندگان در کنترل خودرو به دلیل نداشتن مهارت کافی در رانندگی بوده است. اخیراً با نیت کاهش سرعت خودروهای عبوری، سرعتکاه‌های استاندارد قبل از این نقطه حادثه‌خیز اجرا شده که در کاهش حوادث در این منطقه بسیار چشمگیر بوده است.
-//-
9- لطفاً احداث خیابان روبه‌روی آتش‌نشانی (بولوار شهید سلیمانی) را که به بولوار امام رضا ختم می‌شود، در لیست کاری خود قرار دهید. ما اهالی این منطقه یک آدرس برای منزل خود نداریم و اگر بخواهیم آدرسی به کسی مثل تاکسی تلفنی دهیم، نمی‌دانیم چه بگوییم. لطفاً به این منطقه هم رسیدگی کنید.

پاسخ 9:
شهروند گرامی! معبر مورد نظر شما خارج از محدوده طرح تفصیلی مصوب شهر قرار دارد و امکان احداث آن فعلاً از نظر قانونی وجود ندارد.
-//-
10- در بولوار ولایت، درختان چنار دو طرف بولوار کاشته شده که بسیار مرتب و منظم و با فاصله‌های خیلی دقیق از هر طرف، صحنه چشم‌نوازی را به بیننده می‌دهد که جای بسی تشکر و قدردانی دارد‌. اما در قسمت پشت گلخانه‌های شهرداری، دو اصله از آنها خشک شده و دوباره دو اصله دیگر کاشته‌اند؛ ولی چون دقیقاً جای درختان قبلی نیست، نظم آنجا را به هم زده است. خواهشمند است در صورت امکان، ریشه درختان قبلی را بیرون آورده و درختان جدید را جای آنها بکارید.

پاسخ 10:
شهروند گرامی! ضمن تشکر از دقت نظر جنابعالی، موضوع بررسی خواهد شد .
-//-
11- وضعیت جوی آب کنار بانک قوامین و روبروی فروشگاه آقای محمدیان بسیار نامناسب است. بارها پیگیری کردیم؛ اما تا کنون کاری صورت نگرفته است. ظاهراً باید پل را تخریب کنند تا جلوی آب باز شود. خواهشمندیم پیگیری کنید.

پاسخ 11:
با سلام خدمت شهروند محترم، بررسی و در صورت امکان که راهی برای عملیات اجرایی آن درکوتاه مدت باشد، عملی خواهدشد.
-----------//-----------

فرمانداری - راه و شهر‌سازی - شهرداری نی‌ریز
پیشنهاد می‌کنیم با مشارکت و همراهی مردم، راهی برای دسترسی به بیمارستان جدید از بولوار مدرس احداث کنید تا خودروهایی که مقصدشان بیمارستان است، مجبور نباشند وارد جاده شوند.

پاسخ فرمانداری:
پیگیری احداث راه دسترسی به بیمارستان جدید، از همان ابتدا در دستور کار شورای ترافیک قرار داشته که ان‌شاءا... پس از اتمام مراحل کارشناسی و رفع موانع، به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

پاسخ راه و شهرسازی:
با سلام، پیرو سؤال همشهریان محترم در خصوص راه دسترسی به بیمارستان جدید از بولوار مدرس، به استحضار می‌رساند که این اداره جهت رفاه حال همشهریان محترم، از مسیرهایی که از اراضی دولت به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن عبور می‌کند، موافقت خود را در این خصوص طبق قوانین و با هماهنگی اداره کل اعلام می‌نماید .

پاسخ شهرداری نی‌ریز:
شهروند محترم! مکاتبات لازم در این خصوص با دستگاه‌ها، ادارات و نهادهای مربوطه و مقامات مسئول شهرستان انجام شده است.
احداث این راه خارج از محدوده شهر و به عنوان کمربندی نی‌ریز که در حیطه وظایف اداره کل راه و شهرسازی است می‌باشد. لازم به ذکر است شهرداری نی‌ریز جهت رفاه حال مردم، آمادگی هرگونه همکاری با آن اداره کل محترم را دارد.
-----------//-----------

دکتر مزیدی مرادی
به نوبه خودم از سرکار خانم دکتر مزیدی‌مرادی تشکر و قدردانی می‌کنم. پدر و مادر من قادر نبودند داخل مطب بروند؛ اما ایشان با اخلاق خوب کنار خودرو آمدند و معاینه و ویزیت کردند. ما باید قدردان پزشکان شهرمان باشیم؛ چرا که همه آنها خصوصاً دکتر مزیدی‌مرادی یک‌نعمت خداوندی هستند.

پاسخ دکتر مزیدی‌مرادی:
من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق
ضمن تشکر و سپاس از حسن توجه مراجعه‌کننده گرامی که به اینجانب لطف داشته‌اند، وظیفه اخلاقی و انسانی‌ام می‌دانم و باعث افتخار است که در حد توان، به مردم عزیز شهرم خدمت می‌کنم.
-----------//-----------

نماینده مجلس 
با توجه به بحران اکراین در جهان و احتمال اخلال در واردات محصولات غذایی، پیشنهاد می‌شود دولت را ملزم کنید تا در سال جاری، بیشتر امکانات کشور را با مشارکت مردم به صورت جهادی و بسیجی جهت کشت گندم و دانه‌های روغنی اختصاص دهند تا دچار مشکل نشویم.

پاسخ روابط‌عمومی، اموررسانه وفضای مجازی دکترطهماسبی:
با سلام خدمت شهروند گرامی، در خصوص مطالبه مطروحه، مطلب شما از طریق نماینده محترم جهت بررسی کارشناسی به کمسیون مربوطه ارجاع داده شد. ممنون از دغدغه‌مندی حضرتعالی.
-----------//-----------

پست
کارکنان بسته‌های پستی را سروقت درِ منزل نمی‌آورند؛ وقتی هم خودمان به آنجا می‌رویم، برخورد خوبی ندارند. بعد هم می‌گویند خودتان بسته‌هایتان را پیدا کنید. 
پول پست را دریافت می‌کنند که درِ خانه بیاورند؛ اما تماس می‌گیرند و می‌گویند نشانی اشتباه بوده، خودت بیا بگیر. 

پاسخ پست:
علت مشکلات این است که ما از ابتدای امسال دو نامه‌رسانمان را از دست داده‌ایم و عملاً فقط یک نامه‌رسان داشتیم؛ آن هم با این حجم از نامه و بسته‌هایی که هر روز می‌آید. استان و حتی تهران هم در جریان وضعیت پست نی‌ریز هستند.
ما الان یک نفر را جایگزین کرده‌ایم که اخیراً شروع به کار کرده و هفته قبل توضیح دادم که تا بخواهد یاد بگیرد، زمان می‌برد. نامه‌رسان قبلی بیشتر آدرسها را بلد بود و این که قبلاً بسته‌های یک آدرسی، توزیع می‌شده و الان تماس می‌گیرند.‌ دقیقاً علتش همین است.
با همه این مسائل، به حمدا... وضعیت از دو هفته قبل خیلی بهتر شده و ان‌شاءا... تا یکی دو هفته آینده به روال معمول برمی‌گردد. در مورد نحوه برخورد کارکنان هم تذکرات و برخورد اداری لازم صورت گرفته است.
-----------//-----------

ورزش و جوانان
این جشنواره‌ اسب اصیل دیگر چه مراسمی بود؟ انگار اسب ندیده بودیم، فقط داشتند اسب نشان می‌دادند.
چرا صندلی کم گذاشته بودند؟ شما نمی‌دانستید قرار است از استهبان، جهرم، کوشکک، خرامه و ... بیایند که صندلی بیشتری قرار دهید؟ نصف مردم 3 ساعت روی پا ایستادند و ناراحت بودند. شما که نمی‌توانید جشنواره را درست مدیریت کنید و تدارک ببینید، چرا در نی‌ریز برگزار می‌کنید؟

پاسخ ورزش و جوانان (هیئت سوارکاری):
عرض ادب خدمت شما دوست عزیز، سطح کیفی یک مسابقه فوتبال را یک داور، مربی، فوتبالیست، طرفدار واقعی و یک مطلع فوتبال می‌تواند تشخیص دهد؛ نه کسی که در حال قدم زدن در پیاده‌رو خیابان است و در یک لحظه چشمش به تلویزیون سوپر‌مارکت افتاده و اتفاقاً همان لحظه شاهد درگیری بازیکنان و داور است و با خود زمزمه می‌کند که این دیگر چه ورزشی است و چه دلیلی دارد همه دنبال یک توپ باشند، اینها چقدر بیکارند و...
از اولین سؤالتان پیدا است که اطلاعی در این زمینه ندارید. به شما پیشنهاد می‌کنم بیشتر تحقیق و مطالعه مرتبط داشته باشید و حداقل چند جشنواره تشریف ببرید تا متوجه شوید حتی در جشنواره‌های برگزار شده سطح یک استان، برای تماشاچیان سایبان تدارک نمی‌بینند. ولی برای ما مردم قابل احترام بوده و در حد توان سایبان و صندلی پیش‌بینی کرده بودیم. البته ما منکر نقاط ضعف و نواقص نیستیم. درضمن ما ۱۳۰۰ صندلی گذاشته بودیم که خوشبختانه استقبال زیاد مردم از این مراسم، باعث شد تا تماشاچیان بدون صندلی این مراسم را تماشا کنند. شما اگر به استادیوم صدهزار نفری آزادی هم تشریف ببرید، متوجه می‌شوید که در مسابقات مهم و حساس، چند هزار نفر پشت درهای بسته می‌مانند.
-----------//-----------

تعاون، کار و رفاه اجتماعی
تا کی باید شاهد موروثی بودن هیئت مدیره در شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی کارمندان نی‌ریز به شماره ثبت ۵۵۵ باشیم؟
با توجه به این که سه سال از تاریخ اتمام فعالیت هیئت مدیره گذشته و چند سال صورتهای مالی آن تصویب نشده و چند سال بدون بازرس قانونی که باید سالانه انتخاب شود گذشته و اقدامی صورت نگرفته است، متأسفانه هیئت مدیره شرکت در اقدامی نادر، به جای برگزاری مجمع عمومی عادی، جهت انجام اقدامات قانونی فوق اقدام به درج آگهی مجمع عمومی فوق‌العاده جهت تغییر مواد اساسنامه نموده‌اند.... لطفاً دخالت کنید تا حقوق ۲۵۰۰ عضو تعاونی پایمال نشود.

پاسخ تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
با سلام ، احتراماً در خصوص سؤال مطرح شده توسط شهروند محترم به اطلاع می‌رساند، با توجه به این که بالاترین رکن تصمیم‌گیری در شرکتهای تعاونی مجامع عمومی هستند، لذا هر گونه تغییر اعم از انتخاب هیئت مدیره و بازرس یا تغییر مواد اساسنامه در مجامع عمومی و از طریق اعمال رأی اعضا یا نمایندگان تام‌الاختیار آنها اتخاذ می‌‌شود.
-----------//-----------

شهرداری نی‌ریز - بنیاد شهید
با توجه به این که در قبرستان ذی‌روح واقع در روبروی درمانگاه شفا تعدادی از مؤمنین و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی مدفون هستند، و خانواده‌های آنها ازشهرهای دور و نزدیک برای ادای احترام و زیارت و قرائت فاتحه به آن مکان مراجعه می‌کنند، متأسفانه به علت عدم رسیدگی به شکل خارستان در آمده، به طوری که عبور از بین قبور مشکل شده است. خواهشمندیم ترتیبی دهید تا حداقل به صورت ماهانه خارها زده و نظافت شود و مزاحمتی هم برای مراجعان نداشته باشد.

پاسخ شهرداری نی‌ریز:
ضمن عرض سلام خدمت منتقد گرامی، از محل بازدید به عمل آمد و مقرر شد در اسرع وقت فضای قبور پاکسازی شود.
ضمناً به آگاهی می‌رساند اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نی‌ریز ادعای مالکیت بر این آرامستان را دارد که در صورت تأیید این موضوع، کلیه امور مربوط به آن، بر عهده اداره محترم اوقاف و امور خیریه شهرستان است.

پاسخ بنیاد شهید:
سلام علیکم، با تشکر، به استحضار می‌رساند به لطف الهی، بازسازی قبور مطهر شهدای والامقام در آرامستان ذی‌روح در سال گذشته صورت پذیرفته است.
در رابطه با محیط آرامستان و اقدامات عمرانی پیرامونی مرتبط، این امر همچون سایر آرامستانهای سطح شهر (از جمله آرامستانهای کوی امام مهدی(عج) و دارالرحمه) که قبور مطهر شهدای عزیز نیز واقع می‌باشند، در حیطه فعالیتهای شهرداری است و شهرداری محترم نیز پیگیریهایی در این رابطه داشته و گزارش نیز تقدیم شده است.
-----------//-----------

دانشگاه آزاد
عاجزانه از شما خواهش می‌کنیم که حقوقها را سر وقت پرداخت کنید. خودتان هم در جریان هستید واقعاً شرایط سختی است. این ها حق‌الناس است. اگر دانشجو شهریه را پرداخت نکند، دانشگاه به او اجازه نمی‌دهد سر جلسه امتحان حاضر شود؛ ولی حقوقها چرا پرداخت نمی‌شود؟ لطفاً پیگیری کنید.

پاسخ دانشگاه آزاد:
با سلام، ضمن تقدیر از زحمات همه اساتید و کارکنان محترم دانشگاه، همان گونه که کلیه اساتید و کارمندان محترم مستحضر هستند، مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر به علل مختلف از جمله کاهش جمعیت کشور، با مشکل شدید کاهش دانشجو مواجه شد که البته این امر بر مسائل مالی این دانشگاه بی تأثیر نبود. اما با تدبیر و مدیریت مسئولان دانشگاه، الحمدا... در سالهای اخیر در اغلب واحدهای دانشگاهی، منابع درآمدزای غیر شهریه‌ای ایجاد شد تا بتواند تاحدودی در امر تأمین مسائل حقوقی اساتید و کارکنان دانشگاه مؤثر باشد. البته این امر، هر روز با تلاش و پشتکار مسئولان در حال رشد و توسعه است.
امروز نیز دغدغه اصلی مسئولان دانشگاه، در درجه اول تأمین حقوق کارمندان و اساتید محترم است و برای نیل به این مقصود، سالها است که سیاست صرفه‌جویی در واحدها و مراکز دانشگاهی اجرا می‌شود.
مسئولان واحد نی‌ریز هم تاکنون اولویت اصلی برنامه‌های خود را تأمین حقوق اساتید و کارمندان قرار داده‌اند و حقوق اردیبهشت کارمندان، در اواخر اردیبهشت ماه پرداخت شده و حقوق اعضای هیئت علمی نیز در تاریخ سوم خرداد ماه پرداخت شده است. احتمالاً سؤال کننده محترم، سؤال خود را قبل از تاریخ سوم خردادماه پرسیده‌اند.
همچنین کارمندان و اساتید محترم به خوبی واقفند که اولاً دانشگاه آزاد اسلامی هیچ حمایتی از نظر مالی از سوی دولت نمی‌شود و ثانیاً بیش از ۸۰ درصد دانشجویان در زمان امتحانات پایان ترم، یعنی اواخر خرداد ماه، شهریه خود را تسویه و کارت ورود به جلسه دریافت می‌کنند.
برای کلیه عزیزان در مجموعه نی‌ریزان فارس که منعکس کننده دغدغه‌های مردمی و درصدد رفع مشکلات مردم هستند، آرزوی سلامتی و سربلندی داریم.
-----------//-----------

راه و شهرسازی
1- زمینهای مسکن ملی چه زمانی تحویل بنیاد مسکن و متقاضیان می‌شود و مردم از بلاتکلیفی رها می‌شوند؟ ما سال 1399 ثبت‌نام کردیم؛ اما هنوز زمین را به ما تحویل نداده‌اند. لطفاً زمان دقیق را اعلام کنید.
2- طرح ملی مسکن به کجارسید؟! لطفاًپیگیری کنید؛ مردم بلاتکلیفند.

پاسخ راه و شهرسازی:
1 و 2- با سلام، به استحضار می‌رساند به 20 نفر از متقاضیانی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند، در اراضی جمال‌آباد زمین تحویل شد و هم اکنون در مرحله اسکلت است. به 30 نفر باقیمانده هم به زودی در جمال‌آباد زمین تحویل می‌شود. در خصوص متقاضیان نهضت مسکن، زمین ۵۹ هکتاری معرفی شده در مرحله پایانی تفکیک است ک ان‌شاءا... به زودی مصوب و آماده‌سازی اراضی شروع می‌شود.

 ادارات، سازمانها و نهادهایی که در این شماره به سؤالات و انتقادات مردمی پاسخ نداده‌اند:
- فرمانداری
- دادسرا
- امام جمعه موقت
- جهاد کشاورزی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها