تعداد بازدید: ۷۴
کد خبر: ۱۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ - 2021 20 June
محمد جواد منفرد شاعر نی‌ریزی در پویش ملی «فصل سبز زندگی» موفق به دریافت رتبه برتر شد.

این پویش که با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه فرهنگی هنری پرتو امید آماج در سطح ملی برگزار شد، منفرد توانست در بخش تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، به رتبه برتر «دلنوشته» دست یابد.

گفتنی است منفرد متولد دی‌ماه 1356 شهر مشکان و دانش آموخته مهندسی برق و کارمند شرکت نفت بوشهر می‌باشد و در زمینه‌های مختلف هنری از جمله طراحی، نقاشی، شعر، موسیقی و خوشنویسی فعالیت کرده است و به طور تخصصی سبک شعری «سپید» را دنبال می‌کند.

وی در انجمن‌های شعر شهاب و گلبانگ نی‌ریز و انجمن‌های چکاوک شیراز و باران بوشهر فعال بوده و در تهران از کلاسهای ادبی گروس عبدالملکیان که یکی از پنج شاعر برگزیده شعر ترجمه دنیا شناخته شده، بهره گرفته است و اکنون نیز از کارگاه‌های مجازی این شاعر برجسته استفاده می‌کند.

برخی از اشعار و متن‌های ادبی منفرد توسط گویندگان رادیو و تلویزیون دکلمه شده و در جشنواره‌های ادبی و همایش‌های ادبی نی‌ریز و بوشهر به چندین رتبه برتر دست یافته است.

محمدجواد منفرد همچنین یک گروه ادبی زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز و همچنین همکاری در تأسیس یک مؤسسه با هدف شناسایی و کاهش آسیبب‌های اجتماعی را با همکاری همشهریان خود و اداره بهزیستی در شهر مشکان پی‌ریزی کرده است.

منفرد برگزیده  فصل سبز زندگی

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها