تعداد بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۱۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ - 2022 22 May
کامیون حامل انبه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان، توسط مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز توقیف شد.

فرمانده انتظامی نی‌ریز اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی قطرویه نی‌ریز حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی سیرجان - شیراز، به یک دستگاه کامیون حامل بار میوه مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ عظیم‌ا... کرمی با اشاره به این که کارشناسان ارزش میوه‌های کشف شده را یک میلیارد و 400 میلیون تومان برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

در همین رابطه، مدیر جهادکشاورزی نی‌ریز عنوان داشت: این محموله از استان سیستان و بلوچستان بارگیری شده و به مقصد تهران درحرکت بود که در ایستگاه قطرویه نی‌ریز کشف‌شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز، علیرضا بصیری گفت: با استعلام از مدیریت باغبانی سازمان جهادکشاورزی فارس، مشخص شد که انبه مذکور، پاکستانی و قاچاق است. در ادامه، با هماهنگی دادستان شهرستان و برای جلوگیری از فساد، محموله به سردخانه شیراز ارسال شد تا با بهترین قیمت در بازار به فروش ‌برسد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها