تعداد بازدید: ۳۸۷۳
کد خبر: ۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳ - 2017 06 February
بیایید مهربانی کنیم

سمیه نظری: ٤٥ ساله‌ است اما به خاطر رنج‌های زیاد، بیشتر از اینها نشان می‌دهد. ٢ سال بیشتر از ازدواجش نگذشته بود که همسر اولش به خاطر بیماری‌اش او را رها کرد و رفت. همسر دومش نیز با وجود اینکه قول داده بود بماند، نتوانست وضعیت وخیم او را تحمل کند و چند سال بعد، دو فرزندش را برداشت و او را برای همیشه تنها گذاشت.


دیگر کسی برایش نمانده بود. نه پولی داشت، نه نانی و نه توانی برای کارکردن. به دلیل بیماری، از کار افتاده شده بود. هزینه‌های درمان سرسام‌آور بودند و  تنها راهی که برایش مانده بود فروختن فال بود؛ شغلی که به هیچ‌وجه کفاف دخل و خرج و هزینه‌های بیماری‌اش را نمی‌داد.


بیماری قند هر روز وخیم و وخیم‌تر می‌شد و او را از پا درمی‌آورد و کسی نبود به او رسیدگی کند. چند روزی همسایه‌ها  دیدند از اوخبری نیست تا اینکه با شکستن قفل در  و دیدن وضعیت وخیم او، به خاطر رضایت خدا و حس انسان‌دوستی همسایه‌ها  او را به بیمارستان نی‌ریز رساندند و از آنجا به بیمارستان شیراز منتقل شد.


چند وقتی در بیمارستان بستری بود. زخم بستر از یک طرف و بیماری قندخون از طرف دیگر امانش را بریده بود. بدتر از این دردها اما شاید بی‌کسی و بی‌پولی‌اش بود. هزینه‌هایی که بخشی از آن را مؤسسات خیریه از جمله خیریه ‌الزهرا و کمیته ‌امداد  پرداخت کرده بودند.
*********


حالا به دلیل سرسام‌آور ‌بودن هزینه‌ها، یک ماهی است که نمی‌تواند از بیمارستان مرخص شود. شرایط بعد از ترخیص نیز به شکل دیگری این بیمار را با مشکل روبرو کرده است. شرایطی که اگر تغییر نکند و وسایلی که اگر خریده نشود، قطعاً او را برای ادامه زندگی با مشکل مواجه خواهد کرد.


تشک مواج، دستگاه ساکشن و پرستاری که باید از طریق سرنگ به او غذا بدهد، از نیازهای ضروری اوست.


بیایید مهربانی کنیم. هر کدام از ما با کمکی هرچند اندک، می‌توانیم نقشی از مهربانی، رنگی از شادی و نوری از امید بیافرینیم. مردم نیک‌اندیش می‌توانند جهت اعطای کمک‌های خود اعم از نقدی و غیر نقدی، با شماره تلفن ٥٣٨٣٤٠٠٤ طرح اکرام ایتام مدیریت کمیته امداد امام خمینی شهرستان نی‌ریز تماس گرفته و یا کمک‌های خود را به شماره حساب سیبای  ٠١٠٥٧٢١٢٩١٠٠٧ واریز نمایند.


خواهشمند است پس از واریز وجه به حساب بالا، جهت اختصاص هرچه سریع‌تر کمک‌ها به فرد یاد شده، مراتب را به شماره تلفن ٥٣٨٣٤٠٠٤ اطلاع دهید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها