تعداد بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۱۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰ - 2022 21 May

مسعود اطیابی جزو کارگردانان مطرح سینما است که نبض مخاطب را به خوبی در دست دارد. در کارنامه کاری او ساخت آثار پر فروشی دیده می‌شود که این ادعا را اثبات می‌کند؛ ساخت فیلم‌هایی همچون «دینامیت»، «تگزاس ۱» و «تگزاس ۲» و همچنین فیلم «انفرادی» که این روزها در سینماها در حال نمایش است.

حضور جواد رضویان در یکی از نقش‌های اصلی سریال و اولین تجربه او در نمایش خانگی باعث شده جذابیت‌های تماشای این سریال برای مخاطبان بیش از پیش باشد. رضویان که خودش در عرصه طنز تجربه ساخت فیلم «زهرمار» و سریال‌هایی همچون «قرارگاه مسکونی» و «صفر بیست و یک» را دارد و در آثار خاطره‌انگیزی چون «پاورچین» و «نقطه‌چین» حضور داشته است؛ خاطره خوبی را در ذهن مخاطبان ثبت کرده است.

احمد مهرانفر نیز که سابقه همکاری با اطیابی در فیلم پرفروش «دینامیت» را دارد در جادوگر ایفاگر یک نقش متفاوت است.

مهرانفر در عرصه کمدی با بازی در کاراکتر «ارسطو» در سریال پایتخت که از شبکه اول سیما برای مخاطبان یادآور لحظه‌های خوبی بود در جادوگر می‌تواند تجربه متفاوتی برای بیننده بیافریند.

سریال جادوگر به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1400 ساخته شده است. او در حال حاضر فیلم سینمایی «انفرادی» را روی پرده دارد.
این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی است.
در این سریال احمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، مریم مؤمن، نادر سلیمانی، رضا ناجی، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، متین ستوده، احمد ایراندوست و... به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان سریال:
قدرت و جهانگیر جاعلان معروف که تحت تعقیب پلیس هستند با لباس و چهره مبدل قصد دارند از کشور بگریزند اما در میان راه دچار ماجراهایی می شوند که ...
این سریال برای سنین بالای 12 سال مناسب است و یکشنبه‌ها از نماوا و فیلیمو پخش می‌شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها