تعداد بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۱۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴ - 2022 15 May
حوادث اورژانسی در هفته گذشته:
مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان نی‌ریز از کشته شدن مرد ۲۵ ساله در حادثه تصادف تریلر با وانت پیکان در کیلومتر ۱۰ محور قطرویه - سیرجان خبر داد
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان نی‌ریز، محمدحسین کچویی گفت: ساعت ۵ صبح روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت، گزارشی مبنی بر تصادف تریلر با وانت پیکان به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان نی‌ریز اعلام و بلافاصله آمبولانس از پایگاه اورژانس قطرویه به محل حادثه اعزام شد.


کچویی ادامه داد: در این حادثه متأسفانه راننده وانت پیکان به علت شدت جراحات در دم جان سپرد و راننده ۳۱ ساله تریلر نیز دچار صدمه جزئی از ناحیه سر شد که به صورت سرپایی مداوا گردید و حاضر به انتقال به بیمارستان نشد.

تصادف موتورسیکلت و خودرو، عابر پیاده را مجروح و راکب موتورسیکلت را ضربه‌مغزی کرد


این حادثه، ساعت 21:56 شنبه 17 اردی‌بهشت در بولوار آزادی رخ داد و راکب جوان موتورسیکلت دچار ضربه مغزی و خونریزی از گوش شد که با کاهش درجه هوشیاری، به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافت.


در این حادثه موتورسیکلت پس از پرت شدن، به یک عابر پیاده که مرد 48 ساله‌ای بود برخورد و او را از ناحیه ساعد دست مجروح کرد.


راننده موتورسیکلت که بد حال است، هم‌اکنون در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان شهدای سلامت بستری است.

شکستگی هر دو ران و ساق پای موتورسوار
ساعت 23:30 دوشنبه 19 اردی‌بهشت، بر اثر تصادف یک موتورسیکلت و خودرو در جاده بعد از روستای دهچاه، موتورسوار 38 ساله دچار شکستگی هر دو  ران و ساق پا شد.
وی پس از انتقال به بیمارستان شهدای سلامت و اقدامات درمانی اولیه، برای تکمیل درمان به مراکز درمانی استان اعزام شد.

ضربه مغزی موتورسوار مشکانی
ساعت 19:30 همان روز در بولوار شهرداری مشکان، یک موتورسوار 24 ساله بر اثر واژگونی موتورسیکلتش دچار ضربه مغزی، بریدگی ابرو  و سوختگی شکم شد و به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافت.

واژگونی خودرو، دو جوان سرنشین را مصدوم کرد
ساعت 20:40 چهارشنبه 14 اردی‌بهشت، یک خودرو در گردنه بَرِروز (بعد از روستای چاه‌مهکی به سمت آباده طشک) واژگون شد و دو سرنشین 21 و 23 ساله آن مصدوم شدند.


این دو که دچار ضربه به کمر، سر و پارگی بالای چشم شده بودند، توسط دو آمبولانس کد چاه‌مهکی و کمربندی نی‌ریز به بیمارستان شهدای سلامت اعزام شدند.

سه حادثه سقوط از سرسره و تاب
در دو حادثه سقوط از سرسره، دو دختر 8 و 11 ساله مصدوم شدند.


اولین حادثه، ساعت 20 چهارشنبه 14 اردی‌بهشت رخ داد و یک دختر 8 ساله از بالای سرسره‌ای در پارک محله‌ای پشت استادیوم شهدا سقوط کرد و دچار ضربه به سر و گردن شد.


دومین حادثه، ساعت 20 جمعه 16 اردی‌بهشت رخ داد و یک دختر 11 ساله در آباده طشک،  در حال پایین آمدن از سرسره قلعه بادی، به یک نفر دیگر برخورد کرد و دچار ضربه به کمر و پهلو شد.


سومین حادثه، ساعت 9:20 چهارشنبه 21  اردی‌بهشت در همان پارک محله‌ای حادثه اول (پشت استادیوم شهدا) رخ داد و یک پسر 18 ساله بر اثر سقوط از روی تاب دچار ضربه به سر و کاهش هوشیاری شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها