تعداد بازدید: ۳۴۹
کد خبر: ۱۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸ - 2022 15 May
مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان استهبان در حالی به پایان کار خود نزدیک شد که اهورا در فاصله 10 ثانیه مانده به پایان بازی نتوانست حریف همشهری خود در فینال شود.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

اهورا، رینگ اسپرت و پارسیان سه تیمِ نی‌ریزی حاضر در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها  بودند.


در اولین دیدار روز یکشنبه هفته گذشته و در مصاف نی‌ریزی‌ها، رینگ اسپرت مقابل پارسیان با دو گل سعید جعفری و رسول زارعی به برتری رسید و به فینال این مسابقات راه پیدا کرد.


پارسیان که در این مسابقه حتی می‌توانست پیروز میدان باشد، از فرصت‌های به دست آمده نتوانست بهره ببرد تا از رسیدن به فینال بازبماند. در این دیدار ابوذر شاهسوند مربی این تیم نیز از روی نیمکت تیمش اخراج شد.


در دومین بازی این شب، اهورا قهرمان فوتسال جام رمضان نی‌ریز که با تمامی نفرات خود در این دیدار حاضر شده بود، مقابل تیم زنده‌یاد علی داوطلب استهبان قرار گرفت و در حالی که تنها 10 ثانیه به پایان بازی وقت مانده بود، نتوانست از برتری 3 بر 2 خود دفاع کند و گل تساوی را دریافت کرد تا ضربات پنالتی تعیین کننده دیگر فینالیست این مسابقات باشد.


اما در ضیافت پنالتی‌ها، این تیمِ میزبان بود که توانست از فرصت به دست آمده استفاده کند و با حساب 2 بر 1 اهورا را شکست دهد و حریف رینگ اسپرت در فینال شود.


در این بازی و در وقت معمول مسابقه محسن صنعتی 2 و مجتبی کریمی 1 گل برای اهورا به ثمر رساندند.
فینال این مسابقات پنجشنبه 22 اردیبهشت برگزار شد که نتیجه آن در شماره بعد به اطلاع شما خواهد رسید. 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها