تعداد بازدید: ۴۵۶
کد خبر: ۱۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹ - 2022 15 May
مسابقات فوتسال جام رمضان 1401 با قهرمانی تیم اهورا به پایان رسید.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

این مسابقات در حالی بعد از دوسال وقفه برگزار شد که با حضور تنها پنج تیم همراه بود و متفاوت‌تر از سالهای گذشته به صورت دوره‌ای انجام گرفت.


دوشنبه هفته گذشته اهورا که قهرمانی خود را یک بازی مانده به پایان مسابقات مسجل کرده بود، در مقابل پویش پاسارگاد جوان‌ترین تیم این دوره قرار گرفت و با حساب 5 به 2 پیروزی را از آن خود کرد تا با کسب تمامی امتیازات و پیروزی در همه بازی‌ها قهرمانی خود را جشن بگیرد.


در این بازی که مجتبی علیزاده بهترین بازیکن میدان بود 2 گل و سجاد کرمی‌نژاد، محمد طاحونه‌داری و عارف اعتباری هرکدام یک گل برای تیم قهرمان به ثمر رساندند و علی دلپذیر هر دوگل پویش پاسارگاد را وارد دروازه اهورا کرد.


در دیگر مسابقه این شب هایپر میچکا در ادامه ناکامی‌های خود و در حالی که چندین بازیکن و سعید زارع مربی خود را روی نیمکت نداشت، مقابل پدیده تل مهتابی تن به شکستی دیگر داد و با حساب 6 به 3 مغلوب شد تا در پایان مسابقات تنها با 1 امتیاز در قعر جدول قرار گیرد.


در این بازی برای پدیده تل مهتابی علیرضا علیمردانی و میثم پروان 2 بار و ایوب علیخانی و بهزاد عابدی 1‌ بار گلزنی کردند و امیرحسین قصابی، محمد‌جواد فایض و مسلم پروان بازیکن پدیده تل مهتابی با گل به‌خودی، برای هاپیر میچکا گل زدند.


آمار و ارقام:
اهورا قهرمان مسابقات و پدیده تل‌مهتابی تیم دوم جدول هرکدام با 14 گل زده بهترین عملکرد را در گلزنی و باز کردن دروازه حریفان داشتند و پویش پاسارگاد با تنها 6 گل زده بدترین عملکرد را از خود نشان داد.


اهورا در بسته نگه داشتن دروازه خود نیز بهترین بود و با 4 گل خورده عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت و این در حالی است که پرسپولیس دهچاه تیم سوم جدول با 15 گل خورده صاحب بدترین عملکرد دفاعی بود.


نکته جالب توجه در این مسابقات آقای گلی بود که علیرغم قهرمانی اهورا، هیچ بازیکنی از این تیم نتوانست این عنوان را برباید و در پایان این محمد‌جواد محمدی از پرسپولیس دهچاه و علی دلپذیر از پویش پاسارگاد بودند که هر دو با 4 گل زده آقای گل مسابقات شدند. 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها