تعداد بازدید: ۳۸۹۰
کد خبر: ۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ - 2017 02 February
بارش برف از صبح امروز در نقاط مرتفع شهرستان آغاز شد.
حسین قانع:  بنا بر اعلام  منابع آگاه بارش برف از صبح امروز( پنج شنبه 14 بهمن ماه) در نقاط مرتفع شهرستان آغاز گردید و نقاطی از شهرستان را سفید پوش کرد.

به گفته مهندس امیر شاهسوندی رئیس اداره راه و شهرسازی نی ریز، از صبح امروز گردنه های استهبان، لای رز، چاه سبزو مسیر مشکان از ابتدای دو راهی حسن آباد به سمت مشکان تا شهر مشکان را برف سفید پوش کرده است و همچنان نیز برف تا کنون که ساعت 13 می باشد در حال باریدن است.

مهندس شاهسونی با بیان اینکه در گردنه لای رز، گردنه چاه سبز و مسیر مشکان و دهچاه از ساعت 8 صبح شاهد باریدن برف هستیم و شاهد ترافیک روان وسایل نقلیه هستیم  و کلیه مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان، همچنان باز می باشد.

اداره راه و شهر سازی این مسیر را با پاشیدن نمک و ماسه و برف روبی باز نگه داشته است.

 مهندس امیری فرماندار شهرستان ، ازگردنه لای رز بمنظور اطلاع از  وضعیت راه های شهرستان و اطمینان از باز بودن مسیر ها و جاده ها بازدید کرد.

رئیس اداره راه و شهر سازی نی ریزدر ادامه از شهروندانی که قصد مسافرت و یا تردد از این مسیرها را دارند خواست: از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان داشته باشند و به وسایل لازمی همچون زنجیر چرخ  و وسایل گرمازا  و ... مجهز باشند.

شاهسوندی همچنین گفت: این اداره از ابتدای صبح امروز در این قسمتها  با 20 راهبان ، دو دستگاه گریدر،دو دستگاه برف روب،سه دستگاه لودر،5 دستگاه کامیون در این مسیر ها مستقر می باشد و راهها را باز و ایمن نگه داشته است که در همین جا از تلاشها و همکاری مأموران و فرمانده پلیس راه نی ریز و سایر دستگاههایی که ما را در امر کمک به تردد شهروندان و مسافران  یاری نمودند، تشکر کنیم. همچنین یک دستگاه نمک پاش ازشهرهای مجاور به امانت گرفته ایم و تا دقایقی دیگر وارد نی ریز خواهد شد.






 قابل توجه خوانندگان عزیز

بنا داریم از این پس، مطالب  کانال‌های خبری  هورگان و نی‌ریزان فارس را جداسازی نماییم.

 به همین منظور به تدریج و در روزهای آینده اخبار مهم کشوری در کانال خبری هورگان و اخبار مهم شهرستان نی‌ریز در کانال خبری نی‌ریزان فارس درج می‌شود.

با ما همراه باشید

✔️ کانال خبری هورگان: hourgan@ برای عضویت کلیک کنید

✔️ کانال خبری نی‌ریزان فارس:  neyrizanfars@  برای عضویت کلیک کنید






نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها