تعداد بازدید: ۲۴۸
کد خبر: ۱۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴ - 2022 08 May
فرمانده انتظامی استان از کشف 570 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از سه خودرو در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌‎ریز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای خاکی و فرعی منتهی به این شهرستان، به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.


وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راننده به سمت باغها متواری شد و با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه، با به جا گذاشتن خودرو فرار کرد.


فرمانده انتظامی استان فارس با بیان این که در بازرسی از این خودرو 375 کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.


وی همچنین از کشف 149 کیلو تریاک در عملیاتی دیگر خبر داد.


سردار حبیبی اظهار داشت: در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز حین کنترل خودروهای عبوری در محور سیرجان- نی‌ریز به یک سواری پیکان مشکوک شدند و دستور ایست را صادر کردند که راننده اقدام به فرار کرد.


وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف و راننده را دستگیر کنند.


فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به این که در بازرسی از این خودرو 149 کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: راننده قاچاقچی پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.


همچنین فرمانده انتظامی شهرستان بختگان گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی، یک قاچاقچی با نزدیک به 46 کیلوگرم تریاک دستگیر و روانه دادسرا شد.


سرهنگ احمد رحمانی در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان بختگان حین گشتزنی در محورهای مواصلاتی، به یک خودرو پژو پارس مشکوک شدند و دستور ایست را صادر کردند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.


وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.


فرمانده انتظامی شهرستان بختگان با اشاره به این که در بازرسی از این خودرو 45 کیلو و 900 گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.


سرهنگ رحمانی گفت: پلیس با به ‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود، در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و مردم نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها