تعداد بازدید: ۶۹۸
کد خبر: ۱۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ - 2022 30 April
سه تیم فوتسال اهورا، پارسیان و رینگ اسپرت نی‌ریز در جام رمضان شهرستان استهبان حضور دارند.

مجید پاکیزه دامن/ گروه ورزش:

از سری مسابقات این جام که سه بازی آن انجام شده، اهورا به مربیگری علیرضا مظفری پس از شکست مقابل رینگ اسپرت دیگر تیم نی‌ریزی این رقابت‌ها، در دو بازی دیگر خود متفاوت ظاهر شد و تیم نقش‌آفرین استهبان را با حساب 7 بر 1 از پیش رو برداشت و مقابل استقلال رونیز هم با برتری 5 بر صفر از زمین مسابقه خارج شد.

در بازی مقابل نقش‌آفرینان، محسن صنعتی هتریک کرد و محمد طاحونه‌داری، مجتبی سرخی، بهنام اسماعیلی و عارف اعتباری هرکدام یک گل به ثمر رساندند.

در بازی مقابل استقلال رونیز که با جنجال و بر هم زدن نظم مسابقه از سوی تیم حریف همراه بود، محسن صنعتی به تنهایی 4 گل تیمش را به ثمر رساند و بهنام اسماعیلی نیز دیگر گل اهورا را وارد دروازه استقلال رونیز کرد.

در بازی اهورا و استقلال رونیز، با وجود اینکه نتیجه بازی 5 بر 2 به سود اهورا دنبال می‌شد، به دلیل آشوب تیم مقابل نتیجه این دیدار 5 بر صفر به سود اهورا اعلام شده است.

پارسیان دیگر تیم نی‌ریزی حاضر در این مسابقات که در بازی اول به قرعه استراحت خورده بود، در دومین دیدار مقابل دستجرد استهبان 3 بر 2 به پیروزی رسید که در این مسابقه حسن نجفی دو گل و محمدحسین یوسفی یک گل به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار، این تیم رو در روی تیم زنده‌یاد داوطلب قرار گرفت و با نتیجه تساوی 1 بر 1 متوقف شد.

در این بازی امین صمیمی‌پور تک گل پارسیان را به ثمر رساند.

در چهارمین دیدار، شاگردان ابوذر شاهسوند در یک بازی پرگل 5 به صفر پرسپولیس گرده را با شکست بدرقه کردند تا از مجموع سه بازی صاحب 7 امتیاز شوند.

در این مسابقه رضا غوری دو گل و امین صمیمی‌پور و رضا جلالیان هرکدام یک گل برای پارسیان به ثمررساندند و دیگر گل تیم پارسیان توسط بازیکن تیم مقابل وارد دروازه شد.

سومین نماینده نی‌ریز رینگ اسپرت، در دومین دیدار خود نیز با دست پر از زمین خارج شد و نقش آفرینان استهبان را با نتیجه 7 بر 1 شکست داد تا به امتیاز 6 دست یابد.

در این بازی سجاد خرمی، عرفان زارعی، رسول زارعی دوگل و امیرحسین قصابی یک گل برای رینگ اسپرت به ثمر رساندند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها