تعداد بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۱۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ - 2022 23 April

هفته گذشته آبستن حوادث کاری و ترافیکی متعدی برای اورژانس 115 شهرستان نی‌ریز بود؛ از فوت پیرمرد موتورسوار 89 ساله تا ضربه‌مغزی‌ها و حوادث کاری متعدد.

در اولین حادثه، ساعت 7:17 جمعه 26 فروردین، بر اثر تصادف موتورسیکلت و خودرو بعد از امامزاده روستای ریزاب، پیرمرد 89 ساله راکب موتورسیکلت دچار صدمات متعدد شد و پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

ساعت 22:50 سه‌شنبه 23 فروردین، یک موتورسوار 22 ساله در بولوار امام رضا واژگون و دچار ضربه مغزی شد. وی پس از انتقال به بیمارستان شهدای سلامت، برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی استان اعزام شد.

نیم ساعت بعد در خیابان امام خمینی و روبه‌روی هایپرمارکت آرتا، یک موتورسوار 32 ساله با یک خودرو تصادف کرد. او نیز ضربه مغزی شد و پس از چند روز بستری در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان شهدای سلامت، با وضعیت مناسب مرخص شد.

ساعت 17:18 همان روز در روستای بنه‌کلاغی، یک مرد 68 ساله بر اثر زمین خوردگی دچار ضربه مغزی شد و به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافت. او نیز پس از چند روز بستری شدن، با حال مساعد مرخص شد.

روز بعد دو مورد حادثه واژگونی دوچرخه اتفاق افتاد که راکبان آن دچار ضربه به صورت و سرگیجه شدند.

ساعت 11:35 چهارشنبه 24 فروردین، یک سنگ بزرگ بر روی کارگر 30 ساله سنگبری اهل نی‌ریز افتاد و او را به شدت مصدوم کرد. وی که دچار چندین شکستگی در بازو و قفسه سینه و همچنین پارگی کبد و خونریزی داخلی شده بود، به سرعت به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافت.

او در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از بند آوردن خونریزی داخلی، کبد وی دوخته و خطر رفع شد. این مصدوم پس از یک هفته همچنان در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بستری است و قرار است چندین عمل ارتوپدی نیز بر روی دست و بازوی او صورت بگیرد.

ساعت 15:25 شنبه 27 فروردین، یک دستگاه خمیرکن نان در خیابان شهید مطهری، دست خانمی 47 ساله را گرفت و مچ دستش را شکست.

ساعت 18 دوشنبه 29 فروردین، یک مرد مرد 42 ساله در یک تراشکاری کنار پمپ بنزین آباده طشک مشغول کار بود که میله از زیر دستگاه در رفت و با برخورد به سرش، او را مجروح کرد. وی که دچار سرگیجه و حالت تهوع شده بود، به درمانگاه امام هادی انتقال یافت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها