تعداد بازدید: ۵۳۶
کد خبر: ۱۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰ - 2022 19 April
اعتبار پروژه 170 میلیارد تومان

روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز:

تفاهم‌نامه مشارکت مالی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در احداث شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب شهری نی‌ریز امضاء شد و پساب آن به فولاد واگذار می‌شود.
این تفاهم‌نامه ظهر روز سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه با حضور ایمانیه استاندار فارس، مصطفی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، صادق‌پور مدیرعامل آبفا استان فارس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به امضاء رسید.

در این روز استاندار فارس با جمعی از صنعتگران و شهرداران استان فارس جلسه‌ای را تشکیل داد و چندین سند همکاری بین استانداری فارس و مجتمع‌های صنعتی و برخی شهرداری‌های این استان در زمینه احداث شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب شهری مبادله شد.

استاندار مشارکت مجتمع‌های صنعتی استان در زمینه احداث شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب شهری استان فارس برای استفاده در صنعت و آبیاری فضای سبز شهری را به عنوان الگویی در کل کشور برای حل بحران آب مطرح کرد و اظهار داشت: در حال حاضر مشکل اصلی کشور و استان فارس خشکسالی است. رفع این نیاز برای دولت به تنهایی امکان‌پذیر نیست و چاره‌ای جز مشارکت بخش خصوصی به عنوان یکی از راه‌های میان‌بر حل این مشکل نداریم.

استاندار فارس با تقدیر ویژه از مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز و شرکت آلومینیوم جنوب برای مشارکت در احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب شهری افزود: خیلی تشکر می‌کنم از دکتر مصطفی‌پور و دکتر زحمتکش که در این زمینه نه تنها مقاومت نکردند بلکه جلوتر از ما نیز حرکت می‌کنند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: باید به سمتی برویم که در پایان 4 سال هیچ صنعتی از استان فارس از آب چاه یا آب جاری استفاده نکند و همه به سمت استفاده از آب خلیج فارس یا پساب فاضلاب شهری بروند.

لازم به ذکر است طی این تفاهم‌نامه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز 170 میلیارد تومان برای تهیه مدل مالی و طرح توجیهی فنی و اقتصادی احداث شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب و واگذاری پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهر نی‌ریز در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان فارس قرار خواهد داد.

فاضلاب نی‌ریز به فولاد سپرده شد

 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها