تعداد بازدید: ۳۵۰
کد خبر: ۱۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ - 2022 18 April
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال 1401 با حضور اعضاء این شورا و با محوریت برگزاری کنگره بزرگداشت آیت‌ا... فقیه برگزار شد.

مهدی منفرد، نی‌ریزان فارس:


در ابتدا برنامه‌ریزی برای کنگره مورد بحث قرار گرفت و پيرامون تشکیل کمیته‌ها و اجرای مراسم پیشنهاداتی ارائه شد و مقرر گردید که در شهرستان امام جمعه رئیس کنگره و فرماندار ریاست اجرایی آن را بر عهده بگیرد و با بهره‌گیری از تجربیات کنگره احمد نی‌ریزی و فضل بن‌حاتم پیرامون این موضوع برنامه‌ریزی شود.

در این جلسه سید جواد فقیه امام جمعه موقت گفت: باید برای این مراسم سنگ تمام بگذاریم چون نه تنها کنگره آیت‌ا... فقیه بلکه هویت نی‌ریز است و باید در شأن ایشان و شهرستان برگزار شود.

همچنین مختار یوسفی فرماندار شهرستان نی‌ریز گفت: با حرف نمی‌شود کارها را پیشبرد و باید به صورت عملیاتی پای کار بود.

همچنین در این جلسه موضوع برگزاری مراسم روز جهانی قدس مطرح گردید و با توجه به اینکه بعد از 2 سال به صورت حضوری خواهد بود مصوب شد راهپیمائی روز جهانی قدس از ساعت 10:30 از روبروی مسجد ولی‌عصر شروع شود.

همچنین در مورد برگزاری نماز عید فطر به پیشنهاد حجت‌الاسلام سید جواد فقیه مقرر شد که نماز عید به صورت متمرکز برگزار شود تا نماد وحدت و یکپارچگی شهرستان باشد.

همچنین اعلام شد که مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌ا... فقیه در نی‌ریز و استهبان با حضور آیت ا... سید احمد خاتمی برگزار خواهد شد و متعاقب آن مراسم بزرگداشتی نیز در شیراز و قم برگزار می‌شود.

 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها