تعداد بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۱۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ - 2022 15 April
با کمک 10 میلیاردی فولاد
به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز، مراحل مجوز و قرارداد دستگاه MRI برای نصب در بیمارستان شهدای سلامت تکمیل شده است.

دکتر داور آل‌داود با بیان این که بعد از افتتاح بیمارستان شهدای سلامت، اینک نوبت تجهیز و افزایش امکانات این بیمارستان است، اظهار داشت: «بعد از حضور دکتر کریمی معاون وزیر بهداشت و دکتر حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در مراسم افتتاح بیمارستان شهدای سلامت، درخواست افزایش تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه MRI برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم این شهرستان و شهرستانهای همجوار، توسط جناب آقای دکتر طهماسبی نماینده محترم شهرستان و همچنین امام جمعه موقت جناب حجت‌الاسلام سید‌جواد فقیه به ایشان داده شد.  

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی و همچنین رایزنی‌های نماینده مجلس شورای اسلامی، توانستیم در لیست اولویت دریافت این دستگاه در کشور قرار بگیریم. در نتیجه با هماهنگی شهرستانی و صحبتهایی که در جلسات مکرر با مدیر عامل محترم مجتمع فولاد غدیر مطرح شد و حمایتهای دکتر طهماسبی، هزینه راه‌اندازی این دستگاه در شهرستان مورد تصویب قرار گرفت که این امر جز با همکاری درون‌شهرستانی و پیگیری‌های انجام شده محقق نمی‌شد.

دکتر آل داود گفت: با تقبل خودیاری مجتمع فولاد غدیر به مبلغ 10 میلیارد تومان، نی‌ریز در اولویت دریافت این دستگاه گرانقیمت قرار گرفت تا در چند ماه آتی، مردم این شهرستان و شهرستانهای همجوار از آن بهرمند شوند.

وی افزود: این دستگاه محصول کشور ژاپن است که وارد ایران شده و پیش‌بینی می‌شود روند انتقال، آماده‌سازی و نصب آن سه تا چهار ماه طول بکشد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها