تعداد بازدید: ۸۱۰
کد خبر: ۱۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱ - 2022 09 April

به اطلاع تمامی سهامداران محترم شرکت تعاونی تولیدی‌، توزیعی کارمندان نی‌ریز (معدن کارمندان) می‌رساند نظر به این که مشخصات کامل سهامداران عزیز در سامانه تعاون ثبت نگردیده است و ضرورت دارد که این عمل برای تمامی سهامداران انجام پذیرد و از سویی دیگر کارت ورود به جلسات مجمع به علت تکمیل شدن نیاز به تعویض دارد، همچنین مقرر گردیده است که مبلغی به عنوان علی‌الحساب به سهامداران پرداخت گردد، لذا خواهشمند است سهامداران بزرگوار طبق جدول زیر با همراه داشتن 1- سند مالکیت سهام و کارت ورود به جلسه مجمع 2- اصل شناسنامه و کارت ملی 3- دو قطعه عکس (4*3)  4- یک شماره تلفن همراه که به نام شخص سهامدار می‌باشد، به دفتر شرکت به آدرس بلوار سرداران، انتهای کوچه  شماره 10 ، ابتدای کوچه شماره 15 ، دفتر شرکت تعاونی کارمندان مراجعه نمایند.

* توجه:
توصیه می‌گردد با توجه به انجام عملیات  ثبت‌نام و سایر اقدامات مورد نیاز، امکان خدمات‌دهی به بیشتر از پنجاه نفر در روز وجود ندارد و این شرکت فقط پاسخگوی سهامداران طبق جدول اعلام شده می‌باشد. لذا درخواست می‌گردد که سهامداران محترم  نوبت‌های اعلام شده را رعایت نمایند و از مراجعه خارج از نوبت جداً خودداری فرمایند.

یادآوری می‌گردد چنانچه عضوی به دلیل در اختیار نداشتن سند مالکیت، از شماره سریال سند(کد سهامداری) خود بی‌اطلاع می‌باشد، می‌تواند با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل نماید و از کد سهامداری خود مطلع گردد.

53831447      -    53828820
«ضمناً هرعضو یک شماره حساب شبا بانکی از بانکهای دولتی همراه داشته باشد»

*توجه :
چنانچه شخص صاحب سهام فوت شده است، لازم است نماینده وراث با برگ انحصار وراثت جهت دریافت کارت  ورود به جلسه و مبلغ علی‌الحساب مربوطه در تاریخ مقرر حضور یابد.

اعضای محترمی که در تاریخ های یاد شده موفق به حضور به موقع در دفتر شرکت نگردیده‌اند، می‌توانند از تاریخ شنبه 21/3/1401 لغایت سه شنبه 31/03/1401 جهت انجام اقدامات لازم به دفتر شرکت مراجعه نماید.

هیئت مدیره شرکت تعاونی تولیدی توزیعی کارمندان نی‌ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها