تعداد بازدید: ۳۵۰۸
کد خبر: ۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ - 2017 30 January
در نخستین دوره جشن ستاره ها از 6 تن از افتخار آفرینان شهرستان نی ریز در عرصه های برون شهری تجلیل شد.
در نخستین دوره جشن ستاره ها از 6 تن از افتخار آفرینان شهرستان نی ریز در عرصه های برون شهری تجلیل شد.

سجاد صمیمی پور: این برنامه  به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و باکارگردانی حسن حدادی و تهیه کنندگی امین آسپونتن ،به مدت سه شب از 6 تا 8 بهمن ،و با حضور عموم مردم و برخی از مسئولین، در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد شهرستان نی ریز برگزار شد.

جشن ستاره ها برنامه ای متفاوت بود که برای اولین بار در نی ریز برگزار شد و طی سه شب برگزاری به گفته دست اندرکاران این برنامه، با استقبال خوب مردم رو به رو شد.

ستاره های اولین دوره جشن ستاره ها عبارت بودند از علی صنعتی ، سید حسین فتحی پناه، سجاد صمیمی پور ، امین جنگجو ،مرتضی رضاییان و محمد صادق صیاد پور که با همه آنها گفتگو هایی متفاوت صورت گرفت.

حسن حدادی کارگردان این برنامه هدف اصلی این مراسم را رونمایی و تجلیل از پر افتخار ترین جوانان شهرستان نی ریز عنوان کرد و افزود: در مجموع طی سه شب به 6 نفر از جوانان پر افتخارشهر، تندیس ستاره شهر نی ریز تعلق گرفت.

حدادی در تشریح افرادی که تندیس ستاره به آهنها تعلق گرفته است گفت: در شب اول: علی صنعتی ، داور بین المللی کیوکوشین کاراته و سید حسن فتحی پناه، کارتونیسمی که مقام اولی جهان را در کارنامه خود دارد تجلیل شد.

وی ادامه داد: سجاد صمیمی پور ترانه سرا و موزیسین کشوری و  امین جنگجو رزمی کار عضو تیم ملی او-اسپورت ایران ، میهمانان شب دوم این مراسم بودند که تندیس های خود را دریافت کردند.

حدادی خاطرنشان کرد: در شب سوم این جشن که با استقبال مضاعف مردم  همراه بود از مرتضی رضاییان قهرمان وزنه برداری ایران  و نفر دوم مسابقات آسیایی و محمد صادق صیادپور که سازنده ظریف ترین مشبک جهان است، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

از دیگر برنامه های این مراسم اجرای موسیقی توسط خوانندگان استان فارس و  استند آپ کمدی ، توسط حسن حدادی بود.

این مراسم با حاشیه هایی در هر سه شب همراه بود ، به گونه ای که در شب اول  و دوم به دلیل بر هم زدن نظم توسط برخی از افراد و همچنین غیر عادی بودن حال برخی که اقدام به ورود در سالن کرده بودند و همچنین بخاطر برخورد محتاتانه نیروهای امنیتی، بی نظمی ها و اختلال هایی در برنامه به وجود آمد.

در شب سوم بخاطر جلوگیری از اینگونه بی نظمی ها، مسئولین برگزار کننده این مراسم، تصمیم گرفتند که فقط اجازه حضور بانوان و خانواده ها در برنامه داده شود و از ورود آقایان مجرد جلوگیری شود.

 در این شب هم متاسفانه در حرکتی غیر فرهنگی تعدادی از آقایان از جمله افرادی که در شب های گذشته برخوردی جدی با آنها نشده بود، با توسل به زور خواهان حضور در سالن شدند و  برای این کار درب شیشه ای و ورودی سالن اداره فرهنگ و ارشاد را به طور کامل شکسته و وارد سالن شدند و سپس با حضور نیروهای انتظامی متواری شدند.

کارگردان این برنامه در خصوص این حاشیه ها گفت: برای برگزاری اینگونه برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان نیازمند حمایت و همکاری ارگان های مختلف شهرستان هستیم تا دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.








نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها