تعداد بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۱۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ - 2022 01 April
نویسنده : مجید پاکیزه‌دامن / گروه ورزش

اگر بخواهیم نگاهی گذرا به عملکرد رینگ‌اسپورت در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال فصل قبل استان کنیم، می‌توانیم ثبت یک رکورد جالب و در ادامه ناکامی را در آن ببینیم.

این تیم در بازی‌های خود، فراتر از آنچه که تا قبل از شروع دیدارها از آن انتظار می رفت به نمایش گذاشت.

از صحبت‌های کاپیتان رینگ اسپرت در پایان بازی چهارم که به تمرین‌های سه ماه قبل از شروع مسابقات اشاره کرد، می‌شد این گواه را داد که نماینده نی‌ریز در این مسابقات عزم خود را برای قهرمانی در لیگ جزم کرد است.

نتایج آنها در دور مقدماتی به خوبی نشان داد که رینگ‌اسپرت خود را تافته‌ای جدا بافته از دیگر رقبا کرده و به نظر می‌رسید تنها رقیب این تیم خودش است؛ تیمی که سرنوشت خود را تنها به دستان خودش سپرده و گرده زده بود. سرنوشتی که در بازی دور برگشت مرحله نیمه پایانی و تنها در یک قدمی خط پایان با دستان خودش رقم زد. یک اشتباه مرگبار کافی بود تا رشته‌های بافته شده پنبه در باد شود.

این که رینگ‌اسپرت تنها و بی‌یار و یاور مالی پای به مسابقات گذاشت هیچ شکی در آن نیست؛ چرا که به فاصله دو ماه مانده به شروع بازی‌ها، سرمربی این تیم از مسئولان به ویژه شورای شهر و معاونت امور اجرایی فرمانداری خواست تا از تنها نماینده شهرستان در بالاترین سطح فوتسال استان حمایت کنند. اما این تلاش‌ها نتیجه‌ای برای او و تیمش نداشت.

رینگ بر خلاف برخی تصورات، با شروعی طوفانی و ثبت 6 پیروزی متوالی در دور گروهی تحسین همگان را برانگیخت. در ادامه اگر کادر فنی و بازیکنان تحت تأثیر جو رسانه‌ای و شاید غرور کاذب قرار نمی‌گرفتند، چه بسا می‌توانستند جام قهرمانی را نیز بالای سر ببرند.

رینگ‌اسپرت اگرچه نتوانست به آنچه که استحقاق آن بود دست یابد، اما با شایستگی تمام و حضور مقتدرانه و همچنین ثبت 6 پیروزی متوالی در فصلی که گذشت، نام خود را در فوتسال فارس و نی‌ریز جاودانه کرد و شاید تا سال‌های آینده هیچ تیمی نه تنها در نی‌ریز، بلکه در استان نیز نتواند به آن دست پیدا کند. 

این تجربه برای رینگ‌اسپرت نباید یک پایان، بلکه آغاز راهی نو باشد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها