تعداد بازدید: ۳۸۸۵
کد خبر: ۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ - 2017 22 January
نمایشگاه آثار شکسته نستعلیق علی رسولی هنرمند خوشنویس نی‌ریزی در فرهنگسرای ابن سینای تهران گشایش یافت.
این نمایشگاه از پنجشنبه 30 دی تا پنجشنبه 7 بهمن برپا خواهد بود و از ساعت 10 الی 18 پذیرای علاقه‌مندان به هنر می‌باشد.

در آیین گشایش این نمایشگاه، اساتید برجسته خوشنویسی کشور از جمله: استاد محمد حیدری دبیر شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران، استاد رسول مرادی، و استاد سیده صغری حسینی حضور داشتند و در جملاتی، هنر این هنرمند جوان نی‌ریزی را ستودند.

در این رابطه محمد حیدری که استادِ علی رسولی است گفت: از ویژگی‌های این هنرمند جوان، غیر از هنرش، پشتکار و پایداری و همت اوست. همچنین استاد رسول مرادی ضمن تمجید از آثار ارائه شده در نمایشگاه عنوان داشت: این آثار دارای عیار خوبی است و انسان را پای تابلوها نگه می‌دارد.

علی رسولی دانشجوی ترم آخر دکترای روانشناسی تربیتی دانشگاه تبریز، متولد 1359 در روستای دهچاه از توابع شهرستان نی‌ریز است.

وی برگزیده جشنواره شمسه سال 91 تهران و جشنواره خوشنویسی استانی رضوی همدان در سال 87 است و در نمایشگاه‌های متعددی شرکت داشته از جمله: نمایشگاه حلقه عشاق با حضور استاد حیدری در سال92، نمایشگاه انفرادی در امور فرهنگی دانشگاه بولی سینا همدان در سال 86، نمایشگاه انفرادی دانشگاه بوعلی سینا همدان در سال 88، نمایشگاه جمعی در همدان در سالهای 85 و 86، نمایشگاه انفرادی افسونگری قلم در امور فرهنگی دانشگاه چمران در سال89، و نمایشگاه لحظه دیدار در شهر اهواز در سال‌90.

نشانی نمایشگاه: تهران - شهرک غرب - ایران زمین شمالی - روبروی











 قابل توجه خوانندگان عزیز کانال‌های خبری هورگان و نی‌ریزان فارس

بنا داریم از این پس، مطالب  کانال‌های خبری  هورگان و نی‌ریزان فارس را جداسازی نماییم.

به همین منظور به تدریج و در روزهای آینده اخبار مهم کشوری در کانال خبری هورگان و اخبار مهم شهرستان نی‌ریز در کانال خبری نی‌ریزان فارس درج می‌شود.

با ما همراه باشید

 کانال خبری هورگان: @hourgan
 کانال خبری نی‌ریزان فارس: @neyrizanfars


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها