تعداد بازدید: ۷۶۰
کد خبر: ۱۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ - 2022 07 February
کلینیک تخصصی در همان بیمارستان قدیم فعال است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان نی ریز از آغاز بهره برداری بیمارستان شهدای سلامت شهرستان نی ریز از فردا ۱۸ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نی ریز، دکتر داور آل داود با اعلام خبر بهره برداری از پروژه بیمارستان جدید شهرستان نی ریز گفت:خوشبختانه بعد از مدتها، سرانجام زمان بهره برداری از بیمارستان شهدای سلامت شهرستان با بهترین و به روزترین امکانات فرا رسیده است.

وی افزود:  درست است که اتمام این پروژه به طول انجامید؛ اما خوشبختانه این تأخیر باعث شد تا با پیگیری مسئولان، خصوصاً دکتر طهماسبی نماینده محترم مجلس و افزودن اعتبار و تجهیزات، بیمارستان جدید از نظر تجهیزات پزشکی و تاسیسات، از بهترین و کاملترین  پروژه های بیمارستانی استان فارس باشد.

آل داود افزود:  بیمارستان شهدای مدافع سلامت شهرستان ني ريز از امکاناتی نظیر دستگاه اکسیژن ساز۶۰۰ لیتری، مخزن اکسیژن مایع 20هزار لیتری، سی تی اسکن 16 اسلایسی، لاپاراسکوپی،اندوسکوپی و ۴ اتاق عمل مجهز برخوردار است.

وی اضافه کرد: بیمارستان جدید  همچنین در حوزه تأسیساتی، مجهز به دستگاه زباله سوز حرارتی، دستگاه تصفیه فاضلاب که مانع از آلایندگی محیط می شود، موتورخانه پیشرفته، ۲ دستگاه چیلر ویژه بیمارستانی و موتورخانه پیشرفته است. همچنین پیش‌بینی باند فرود  بالگرد برای این بیمارستان شده است.

دکتر آل داود در خصوص بخشهای درمانی بیمارستان شهدای سلامت گفت: اتاق عمل سرپایی، سوختگی و عفونی در بخش اورژانس و نیز  ۲۵ تخت ویژه به بخش مراقبتهای ویژه بزرگسال، نوزادان و اورژانس و ۱۰ تخت به بخشهای بستری افزوده شده است. 

همچنین بخش رادیولوژی  به یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال، یک دستگاه ماموگرافی، دو دستگاه سونوگرافی و یک دستگاه اکوکاردیوگرافی مجهز شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز  در پایان، در مورد وضعیت بیمارستان قدیم پس از آغاز به کار بیمارستان جدید شهدای مدافع سلامت گفت: کلینیک تخصصی به روال قبل در همان مکان فعال است. همچنین انبار دارویی، انبار مرکزی و همچنین بایگانی بیماران در همان ساختمان باقی می ماند.

وی افزود: با توجه به سیاستهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز، در راستای بهبود خدمات رسانی به مردم شریف شهرستان، متمرکز نمودن خدمات درمانی در یک مکان در اولویت است و پراکندگی این امکانات درمانی در دو مرکز، منجر به کاهش خدمات رسانی می شود؛ بنابراین بر اساس تأکید دانشگاه، بهتر است ارائه خدمات درمانی در بیمارستان جدید شهرستان به شهروندان ارائه  شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها