تعداد بازدید: ۳۲۹
کد خبر: ۱۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ - 2022 07 February
استاندار فارس : واحد‌های صنفی باید به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط خریداران هم توجه داشته باشند تا ناچار به تعطیلی اصناف نشویم.
به گزارش آخرین خبر فارس، دکتر ایمانیه ، استاندار فارس در جلسه فوق‌العاده ستاد کرونایی استان با بیان اینکه اصناف باید استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و واکسیناسیون را مورد توجه قرار دهند، اظهارداشت: واحد‌های صنفی باید به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط خریداران هم توجه داشته باشند تا ناچار به تعطیلی اصناف نشویم.

 همه فعالیت های مدارس و دانشگاه‌ها اعم از امتحانات و کلاس های آموزشی در شهرهای قرمز کرونایی باید به صورت غیرحضوری برگزار شود.

برگزاری هرگونه مراسم و جشن در محیط های سربسته در شهرهای قرمز کرونایی ممنوع است

کودکان به شدت به سویه امیکرون مبتلا می شوند و تخت های آی سی یو کودکان پر شده است.

 سرایت کرونا به کودکان عمدتاً از طرف والدین است، دانشگاه ها علوم پزشکی استان فارس باید برای تکمیل واکسیناسیون برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

 در شهرهای نارنجی یک سوم و در شهرهای قرمز کرونایی نصف کارکنان دولت دورکاری خواهند داشت اما کارکنان بانک ها، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و مراکز درمانی به صورت کامل حضور خواهند داشت.

 شهربازی ها، مراکز تفریحی و خانه های بازی در همه مراکز باید تعطیل شوند، رستوران ها، تالار های پذیرایی و فست فود ها باید به صورت بیرون بر فعالیت و صندلی های خود را جمع آوری کنند.

سالن های سینماها و تاتر باید با نظارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ظرفیت ۳۰ درصدی فعالیت کنند و هنرمندان هم حتما ماسک بزنند؛ زیرا حالت نمادین برای مردم دارد.

 کمیته علمی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اظهارنظر کرده اند که *در این نوبت از همه گیری کرونا، پنج روز قرنطینه کافی است و افراد پس از بازگشت به کار تا ۵ روز مراقبت جدی برای زدن ماسک داشته باشند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها