تعداد بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۱۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ - 2022 22 January
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در جلسه مدیران و کارکنان این شرکت که با سخت‌کوشی در صحنه کسب و کار حضور داشتند و به نحوی شایسته به ارائه خدمات در جبهه تولید پرداختند ‌گفت: بر خود واجب می‌دانم از تلاش‌های مدیران عامل پیشین که در سال مالی گذشته کوشش و مدیریت نمودند، سپاسگزاری کنم .
روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز:

مصطفی‌پور همچنین سال گذشته را با وجود همه فراز و فرودها سالی نسبتاً خوب برای فولاد غدیر نی‌ریز عنوان کرد و گفت: شرکت توانست طی سال گذشته و در سال جاری، جایگاه خود را در میان شرکت‌های تولید کننده آهن اسفنجی به رتبه 10 ارتقاء دهد که همه این موفقیت‌ها مرهون تلاش مدیران، همکاران و حمایت سهامداران مجموعه است.

مدیرعامل مجتمع فولاد نی‌ریز ضمن ارائه خلاصه‌ای از عملکرد هیأت‌مدیره این شرکت در سال گذشته؛ شفافیت مالی، شفافیت فرآیندهای خرید و فروش، تسریع در اجرای پروژه‌های گندله‌سازی و زیرساختی، انتقال آب، بهره‌برداری از کارخانه فولاد سازی، همچنین تبیین یک پیوست محیط‌زیستی و مسئولیت اجتماعی را از برنامه‌های سال آینده قلمداد کرد و افزود: امیدواریم با حسن ظن سهامداران محترم و به جهت توسعه اقدامات شرکت با گزارش‌های توجیهی و موارد مربوط به افزایش سرمایه از محل سود انباشته و مطالبات انجام شده سهامداران، افزایش سرمایه شرکت عملیاتی شود.

بر همین پایه مجمع مصوب کرد با بررسی گزارش توجیهی بازرس قانونی ظرف دو هفته آینده، مجمع عمومی فوق‌العاده برای انجام افزایش سرمایه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز برگزار گردد.

نوشتنی است در ادامه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت با حضور ۱۰۰ درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره، نماینده حسابرس و بازرس قانونی برگزار و ‌صورت‌های مالی این شرکت به تصویب رسید.

قرائت گزارش هیأت‌ مدیره و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به پایان شهریور ۱۴۰۰، اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود سال مالی، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی جدید، تعیین روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی‌های شرکت، تعیین حق‌ حضور اعضای غیرموظف هیأت ‌مدیره، تعیین پاداش هیأت ‌مدیره و سایر مواردی که تصمیم‌گیری راجع به آن در صلاحیت مجمع عمومی عادی است از موارد دستور جلسه ذکر شده بود که طبق مقررات اساسنامه پس از استقرار هیأت‌رئیسه به صورت رسمی برگزار شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها