تعداد بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۱۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ - 2022 15 January
لیگ برتر فوتسال فارس
نماینده فوتسال نی‌ریز در رقابت‌های لیگ‌ برتر استان توانست در گروه خود به قهرمانی نیم‌فصل برسد و با کسب تمامی امتیازات شانس اول صعود باشد.
رینگ اسپرت با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه و با هدایت رسول خواجه‌زاده و همچنین کمک او محمد مستفیضی با گام نهادن در مسابقات این فصل فوتسال استان، هم در خانه و هم در بیرون از خانه درخشان ظاهر شد و از مجموع ۳ بازی ۹ امتیاز کامل را به دست آورد.

تیمی یکدست و منسجم که به گفته کاپیتان مجتبی هاشم‌زاده پس از پایان بازی مقابل شهرداری فسا در هفته گذشته، سه ماه پیش از شروع مسابقات تمرینات خود را آغاز کرد و مزد تلاش خود را تا بدین جای کار گرفته است.

درخشش بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای همچون جواد سجادیان، سپهر حسینی، محمد‌جواد فایض و البته درخشش دروازه‌بان این تیم فرزاد علیخانی در کنار بازیکنان با تجربه‌تر مانند مجتبی هاشم‌زاده، امیرحسین قصابی، یاور و رسول زارعی، رینگ اسپرت را حالا بر قله گروه الف این رقابت‌ها قرار داده و این تیم را تبدیل به یکی از ترسناک‌ترین تیمهای حاضر در لیگ برتر برای دیگر تیمها کرده است.

صحبت‌های کاپیتان رینگ اسپرت پس از بازی مقابل شهرداری فسا نوید روزهای خوب را برای نماینده فوتسال شهرستان در بازی‌های آینده دارد تا به گفته هاشم‌زاده این روند رو به جلو در نیم فصل دوم نیز ادامه داشته باشد و این تیم را در مراحل حذفی تبدیل به یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی کند.

رینگ اسپرت جمعه ۱۷ دی در خانه پذیرای شهرداری فسا بود و با برتری ۵ به ۲ با دو گل امیرحسین قصابی و گلهای مجتبی هاشم‌زاده، جواد سجادیان و محمد جواد فایض میهمان خود را بدرقه کرد تا با اقتدار قهرمان نیم فصل گروه خود شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها