تعداد بازدید: ۴۵۲
کد خبر: ۱۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ - 2022 02 January
خطیب جمعه نی‌ریز، سردار شهید سلیمانی را تراز شیعه در دوران غیبت توصیف کرد و ارتباط او با مردم را ستود
حجت‌الاسلام سیدرضا رحمانی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه 10 دی‌ماه اظهار داشت: «یکی از ابعادی که می‌توان سردار سلیمانی را به عنوان مکتب معرفی کرد، این است که او می‌تواند تراز شیعه در دوران غیبت باشد. یک شیعه تراز یعنی یک انسان ولایی که رکن اول آن ارتباط با ولی و نایب آن است و ما این خصلت را در حیات این شهید مشاهده می‌کنیم.»

وی افزود: «در سیره او ارتباط با نایب امام زمان و محبت و دلدادگی که با مقام معظم رهبری داشت، هم در منظر فکر، هم در عمل و هم در عاطفه، نمود داشت.»
خطیب جمعه نی‌ریز عنوان داشت: «یک رکن دیگر مکتب سلیمانی، ارتباط ایشان با مردم است و این جزو شاخصهای مکتب شهید سلیمانی بود. رکن سوم نیز ولایی بودن و جهاد و درگیری مداوم و مستمر با دشمنان اسلام است.»

رحمانی‌زاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در خصوص شخصیت آن حضرت عنوان داشت: «در عظمت این بانوی عزیز همین بس که اگر نبود، امامان شیعه و معصومین هم نبودند. وجود او حاصل تمام انبیاء است و اگر آن بزرگوار نبود، هدف بعثت محقق نمی‌شد. وظیفه ما نسبت به تکریم فاطمیه وظیفه سنگینی است. اگر کسی فاطمیه را درک کرد، شب قدر را درک کرده است. باید فاطمیه را عاشورایی برپا کنیم؛  نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها