تعداد بازدید: ۱۸۱۳
کد خبر: ۱۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ - 2021 12 November
نخستین پیروزی استعدادهای درخشان در لیگ زیر 17 ساله‌های استان با گل‌های زودهنگام مهاجمان در خانه رقم خورد.
مجید پاکیزه‌دامن: نخستین پیروزی استعدادهای درخشان در لیگ زیر 17 ساله‌های استان با گل‌های زودهنگام مهاجمان در خانه رقم خورد.

از هفته چهارم این رقابت‌ها، سه‌شنبه 18 آبان استعدادهای درخشان نماینده نی‌ریز در این مسابقات در زمین شماره 1 ورزشگاه شهدا به مصاف پگاه پرسیا شیراز رفت و در سه دقیقه اول بازی و با گلهای آریا هاشمیان و پوریا مهرپویا به برتری 2 بر صفر دست یافت.

استعدادهای درخشان که برای عبور از بحران نیاز به 3 امتیاز این دیدار داشت، از همان ابتدای بازی حریف شیرازی را غافلگیر و برتری خود را به آنها دیکته کرد.

اما طبق روال بازی‌های قبل شاگردان سعید زارع تا مرز رسیدن به گل‌های بیشتر پیش رفتند که باز هم مهاجمان این تیم با بی‌دقتی موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادند تا درنهایت همین نتیجه برای استعدادهای درخشان به دست آید.

در پایان این بازی فاضل اصغرپور مربی استعدادهای درخشان گفت: در هر دیدار که به میدان می‌رویم همین روند هجومی را در دستور کار داریم و همانطور که همه مشاهده کردند، شکل بازی تیم ما نوید امیدبخشی برای آینده فوتبال نی‌ریز است.

او ادامه داد: همه بازیکنان استعدادهای درخشان محصول آکادمی مدرسه فوتبال ما هستند و با برنامه‌ریزی‌هایی که کادر فنی پس از سه بازی گذشته انجام دادند، توانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

مربی استعدادهای درخشان گفت: با روند رو به پیشرفتی که مجموعه ما در پیش دارد، به طور حتم در بازیهای پیش رو عملکرد بهتری خواهیم داشت، هرچند که در بازی‌های گذشته نیز استحقاق پیروزی را داشتیم.





نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها