تعداد بازدید: ۳۹۷
کد خبر: ۱۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ - 2021 31 October
اورژانس ١١٥ نی‌ریز 119 عملیات مختلف را در هفته گذشته انجام داد.
به گزارش کچویی مدیر اورژانس ١١٥ نی‌ریز، مهمترین این حوادث به شرح زیر بوده است:

ساعت ۲:۳۰ بامداد چهارشنبه 28 مهر، بر اثر واژگونی یک خودرو در نزدیکی روستای حاجی‌آباد، سه نفر مصدوم شدند. یک مرد ۳۲ ساله از ناحیه دست و پا و یک خانم ۳۰ ساله از ناحیه گردن آسیب دیدند. یک پسر‌بچه ۴ ساله نیز صدمات جزئی دید.

ساعت 10:20 همان روز، بر اثر تصادف موتورسیکلت و خودرو در آباده‌طشک، راکب ۲۵ ساله موتورسیکلت از ناحیه لگن آسیب دید.

یک ساعت بعد، بر اثر برخورد یک موتورسیکلت و خودرو در بولوار سرداران، دو نوجوان ۱۴ ساله از ناحیه پیشانی و صورت مصدوم شدند.

ساعت ۸ صبح پنجشنبه 29 مهرماه، در میدان شهید رجایی نی‌ریز، یک موتورسیکلت و خودرو با هم تصادف کردند که راکب ۲۰ ساله موتورسیکلت دچار شکستگی پا شد.

ساعت ۱۸ همان روز نزدیک کارخانه کنسانتره انار، یک دوچرخه سوار ۴۱ ساله با یک خودرو تصادف کرد که منجر به شکستگی پای او شد.

ساعت 12:55 شنبه یکم آبان‌ماه، دو موتورسیکلت در خیابان نواب صفوی با هم تصادف کردند که در پی آن، دو مرد ۵۲ و ۲۳ ساله به ترتیب از ناحیه سر، پای چپ و پای راست مصدوم شدند.

ساعت 15:45 همان روز در روستای جعفرآباد، یک خودرو و موتورسیکلت با هم تصادف کردند که بر اثر آن موتورسوار ۷۷ ساله از ناحیه سر و کمر آسیب دید.

ساعت 10:51 نیز بر اثر واژگونی خودرو پراید در منطقه درجوه پیچکان، دو آمبولانس اعزام شد. این حادثه 5 مصدوم داشت؛ یک مرد ۲۸ ساله دچار صدمات متعدد شد. دو مرد ۲۰ ساله از ناحیه سر و کتف آسیب دیدند. یک مرد ۳۲ ساله از ناحیه کمر و قفسه سینه مصدوم شد و یک مرد ۱۹ ساله نیز از ناحیه کتف آسیب دید.

ساعت 13:30 همان روز در نزدیکی مقبره خواجه احمد انصاری، یک مرد ۵۴ ساله از درخت سقوط کرد و دچار کوفتگی دنده‌ها و آسیب از ناحیه شانه شد.

ساعت ۱۲ یکشنبه 2 آبان، بر اثر تصادف یک خودرو و موتورسیکلت در مشکان، موتورسوار ۱۸ ساله از ناحیه دست و پا مصدوم شد.

ساعت 20:44 همان روز در قطرویه، یک خودرو به عابر پیاده برخورد کرد که در نتیجه عابر ۷۰ ساله از ناحیه کتف و شانه آسیب دید.

ساعت ۱۱:۴۵ دوشنبه 3 آبان، بر اثر واژگونی موتورسیکلتی در بولوار نشاط، یک خانم ۷۰ ساله که سرنشین موتورسیکلت بود از ناحیه سر مصدوم شد.

یک ساعت بعد در گردنه واریانتی، یک خودرو واژگون شد و راننده ۵۵ ساله آن از ناحیه سر آسیب دید.

نوشتنی است اورژانس ۱۱۵ در هفته گذشته ۱۱۹ عملیات انجام داد. از این تعداد، ۲۸ عملیات تصادف (۱۸ تصادف شهری و ۱۰ تصادف جاده‌ای)، ۵ عملیات سقوط از ارتفاع، ۸ عملیات اعزام مادران باردار و 17 عملیات نیز انتقال بیماران قلبی - عروقی به بیمارستان شهدا بود. 

کارکنان اورژانس 4 بیمار مبتلا به کرونا را که حال وخیمی داشتند، به بیمارستان شهدا اعزام کردند و به 9 بیمار دیگر مشاوره تلفنی دادند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها