تعداد بازدید: ۶۰۳
کد خبر: ۱۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ - 2021 30 October
خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «ما به الگو قرار گرفتن پیامبر نیاز داریم؛ مثل اخلاق و به خصوص صبر او. امروز اگر در راه خدا صبر کنیم، نصرت الهی ما را یاری خواهد کرد. همچنین، با عدل است که جامعه حرکت می‌کند و اسوه می‌شود.»
حجت‌الاسلام سیدرضا رحمانی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه 7 آبان‌ماه اظهار داشت: «مبارزه با استکبار جهانی یک شعار همیشگی است و باید به عنوان یک پرچم حفظ شود. این شعار همیشه زنده و پا برجا است و نباید کمرنگ شود، و بدان معنی است که هر جا صدای مظلومی شنیده شد، حتی اگر در دل آمریکا باشد، باید به یاری او بشتابیم.»

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و مسئولان کشور اشاره کرد و گفت: «مقام معظم رهبری دو وظیفه مسلمانان را در این دیدار بیان کردند:

وظیفه اول: ادای حق جامعیت اسلام و وظیفه دوم: تقویت اتحاد مسلمین.»

خطیب جمعه نی‌ریز افزود: «قدرتهای سیاسی و مادی اصرار دارند که اسلام را یک دین بدون برنامه برای هدایت جامعه بشری معرفی کنند و بگویند که اسلام یک دین و عقیده فردی است و برنامه‌ای برای هدایت، تمدن‌سازی، اتحاد و بیان مسائل روانشناسی و تربیتی ندارد. در یکی دو قرن اخیر هم بیشتر این ذهنیت برای مسلمانان ایجاد شده که ما هیچ چیزی نداریم؛ در حالی که بنیان‌گذار بسیاری از علوم در طول تاریخ مسلمانان بودند. ولی این ذهنیت در فکر ما هست که ما هیچ نداریم و هرچه هست در دست آنها است. متأسفانه تهاجم فرهنگی در همه جنبه‌های زندگی ما اثر گذاشته است.»


غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
حيرت آور است انساني توصيه به نفرت كند...
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها