تعداد بازدید: ۵۰۷
کد خبر: ۱۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ - 2021 24 October
قهرمانان استانی و کشوری وزنه‌برداری نی‌ریز با حضور در جمع دیگر ورزشکاران جوان و تازه کار این رشته باعث شور و نشاط در جشنواره وزنه‌برداری شدند.
مجید پاکیزه‌دامن/ گروه ورزش: در این جشنواره که چهارشنبه 28 مهر در سالن وزنه‌برداری ورزشگاه شهدا و به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برگزار شد، ورزشکاران در اوزان مختلف و رده‌های سنی نونهالان تا بزرگسالان شرکت داشتند.

مرتضی رضائیان وزنه‌بردار نام آشنای نی‌ریز، استان و کشور نیز به عنوان مربی در کنار وزنه‌برداران جوان و تازه کار حضور یافت و آنها را در مهار وزنه راهنمایی کرد.

همچنین پوریا اکبری از قهرمانان وزنه‌برداری نی‌ریز نیز با شرکت در این جشنواره با مهار وزنه‌های سنگین، مهارت و آمادگی خود را بار دیگر به معرض نمایش گذاشت.

حضور برادران صمدی (علی، امیرحسین و ارشیا) نیز از نکات قابل توجه این جشنواره بود که هر سه برادر بر خلاف پدر خود که در رشته فوتبال فعالیت داشته، به رشته وزنه برداری روی آورده‌اند. 

در جشنواره وزنه‌برداری که با حضور خانواده ورزشکاران و همچنین مسئولان هیئت وزنه‌برداری و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد، در پایان به تمامی شرکت کنندگان مدال افتخار و لوح تقدیر اهدا شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها